La immensa majoria dels conductors associen conceptes com a baix preu, materials senzills, fiabilitat i motors eficients a Dacia, una marca que evidentment mai no s'ha associat a conceptes com el de luxe, esportivitat o tecnologia.
De fet, la intenció del fabricant associat Renault sempre ha estat i continua sent la de convertir-se en una marca de referència per a aquells conductors que busquen cotxes barats però molt fiables, amb materials pensats per durar molt temps, amb motors senzills però alhora molt eficients i que amb prou feines donen problemes i, sobretot, amb preus molt baixos, conceptes que no encaixen precisament amb els de les marques esportives o de luxe.
Però com bé saben aquells que tenen el fabricant romanès com una de les seves referències, en Dacia saben molt bé que existeix un món paral·lel industrial automòbil que passa per les modificacions fetes per especialistes, creacions que no tenen a veure res amb les que surten de les fàbriques de les marques i que acaben sent, com passa en aquest cas, opcions molt a tenir en compte, almenys per a aquells que busquen el cotxe és realment diferents de la resta.
El Dacia Duster més esportiu arriba des d'Alemanya
I és que has anat a l'especialista alemany CarPoint, l'únic autoritzat oficialment per part de la marca romanesa per realitzar les seves modificacions als seus models, el que ja ha publicat les primeres imatges de la seva esperada modificació per al nou Dacia Duster.
Tan sols fa falta fer un cop d'ull ràpid a aquesta creació per adonar-se que el treball realitzat pels alemanys és més que notable, entre altres coses perquè totes aquestes modificacions converteixen el SUV romanès en un model molt més agressiu i esportiu, tant per fora com per dins, on fins i tot més d'un s'ha quedat amb la boca oberta veient el resultat.
Aquestes modificacions en l'apartat exterior arriben de la mà de la versió que compta amb un motor de gasolina de 130 cavalls de potència que s'associa un sistema de micro híbrid i que es poden configurar tant amb tracció normal com amb tracció a les quatre rodes, amb un sobrecost respecte a aquestes versions que surten de fàbrica de la marca d'entre 15.000 i 20.000 €, tenint un preu que supera els 40.000 €, impensable per a un Dacia de fàbrica.