Honda no és una marca especialment popular, si parlem de cotxes, ni al nostre país ni en la resta d'Europa. Per això, la firma japonesa sol triar per als seus llançaments el seu país d'origen o, també, els Estats Units, país on acumula un gran prestigi. La seva última novetat presentada per aquelles llars és la nova generació d'un clàssic: el Honda CR-V. En europa, és d'esperar, ho veurem aviat. Un dels seus principals atractius és el seu nou motor híbrid, amb el qual espera complicar-li la vida al Toyota RAV-4.
De moment, es tracta d'un Honda CR-V pensat només per al mercat nord-americà
Encara que la versió que ara s'ha donat a conèixer està destinat a comercialitzar-se únicament als Estats Units i el Canadà, en ser el Honda CR-V un model global és més que possible que la versió que arribi ben aviat a Europa inclogui molt pocs canvis. El cotxe guanya en mida i assoleix, així, els 4,7 metres i els 2,7 metres de distància entre eixos per millorar l'habitabilitat i el volum de càrrega. L'estètica del vehicle és molt influïda per la neva generació del Honda Civic i esm abans que res, sòbria i equilibrada, encara que això no vol dir que el cotxe vagi a caminar mancat de tecnologia i connectivitat. L'infoentreteniment és d'última generació, però les enormes pantalles que semblen ser tendència no formaran part del Honda CR-V, que explicarà amb un quadre digital de 7 polzades i una pantalla tàctil similar i compatible amb Apple CarPlay i Android Auto.
Diversos motors als Estats Units, només un per a Europa
Als Estats Units, el nou Honda es comercialitzarà en versió gasolina, que equipa un 1.5 torn de 190 CV, i en modalitat híbrida, que inclou un 2.0 HEV de 204 CV. A Europa, tanmateix, es dona per fet que només existirà la versió híbrida HEV, encara que és més que possible que s'ofereixi també el mateix motor en versió PHEV.