L'Omoda 7 arriba disposat a revolucionar el mercat dels SUV, posicionant-se com una alternativa sòlida al Toyota RAV4. Amb un disseny trencador, un interior ple de tecnologia i un preu competitiu, aquest model xinès està preparat per plantar cara a gegants del sector com el Honda CR-V, el KIA Sorento, i fins i tot altres models xinesos com l'MG HS o el BYD Seal O.

Amb unes dimensions de 4,62 metres de llarg, 1,87 metres d'ample i 1,67 metres d'alt, l'Omoda 7 se situa al cor del segment D-SUV. Les seves mesures el col·loquen just entre rivals com el Toyota RAV4 (4,60 metres) i el MG HS (4,64 metres). Aquest equilibri entre mida i espai interior li permet destacar com una opció ideal per a famílies i conductors que busquen versatilitat sense sacrificar estil ni confort.

Omoda 7

Omoda està a punt per llançar el seu segon model a Espanya

Si el disseny exterior de l'Omoda 7 ja sorprèn per la seva modernitat i caràcter agosarat, l'interior marca un abans i un després en el segment. La gran protagonista és la seva pantalla central lliscadissa, que permet moure's a l'ample del tablier per posicionar-se davant del copilot, facilitant el seu ús i aportant una experiència completament diferent. Amb una diagonal de 15,6 polzades, resolució 2,5K, i capacitats multimèdia avançades, aquesta pantalla se situa com una de les més tecnològiques del mercat, superant fins i tot rivals més cars.

A més de la seva impressionant tecnologia, l'interior de l'Omoda 7 destaca pels seus acabats d'alta qualitat i disseny minimalista. Els fabricants xinesos estan redefinint el concepte de luxe accessible, i l'Omoda 7 és un clar exemple d'això. Materials prèmium, seients ergonòmics i un enfocament centrat en la comoditat fan d'aquest SUV un lloc ideal per gaudir de cada trajecte, tant en ciutat com a la carretera.

En l'apartat mecànic, el motor base de l'Omoda 7 serà un 1.6 litres turbo de 147 CV, una opció eficient i fiable, amb consums que s'acosten entre els 7 i 7,8 litres a cada 100 quilòmetres. Tanmateix, també hi haurà una versió híbrida endollable, que ofereix ni més ni menys que 347 CV i una autonomia en mode elèctric de fins a 90 quilòmetres. També s'espera que arribi una variant de gasolina turbo de 2 litres i 261 CV, oferint un ventall ampli d'opcions per a diferents necessitats i preferències.

Omoda 7

Arribarà en aquest 2025 amb preus inferiors a 30.000 euros

Tot i que encara no hi ha data oficial per a la seva arribada a Espanya, s'espera que l'Omoda 7 iniciï el seu període de reserves a mitjans de 2025, tal com va declarar la marca. Aquest model seguirà la mateixa estratègia que el reeixit Omoda 5, que va aconseguir colar-se entre els 30 cotxes més venuts l'agost de 2024. Si la fórmula es repeteix, podem esperar un llançament contundent i ben rebut al mercat europeu.

Quant al preu, l'Omoda 7 se situarà lleugerament per sobre dels 26.000 euros de l'Omoda 5. Amb rivals com l'MG HS, que parteix de 27.990 euros, i l'EBRE S700, des de 29.990 euros, tot apunta que la marca buscarà posicionar-lo estratègicament entre ambdós. Amb aquest enfocament, l'Omoda 7 no només serà més barat que el Toyota RAV4, sinó que oferirà un disseny espectacular i un interior tecnològicament superior, assegurant així el seu èxit al competitiu mercat dels SUV.