El Jeep Wrangler és un mite global que, a Europa, pot comparar-se amb pocs vehicles. Potser, i només potser, amb el Land Rover Defender, que ha estrenat versió Prèmium fa res de la mà de Tata Motors, però el glamur americà del Jeep està a anys llum de l'entranyable Defender, que recorda, fins i tot en la seva versió Prèmium, jornades de caça, camp i cultiu que tenen poc que veure amb l'aventura que transpiren les lletres de Jeep. De fet, només hi ha un altre cotxe que, a nivell global, es pugui comparar amb el Jeep Wrangler i és, per descomptat, el Ford Bronco, que arriba a Europa i, a dir de molts, és millor en tot.
Ford Bronco: el millor de la classe
La primera generació del Ford Bronco data de 1966 i va sortir de la fàbrica Ford de Wayne, a Michigan, que encara funciona avui i a ocupació|ús a gairebé 5.000 orgullosos nord-americans que, a més del Ford Aspre actual, acoblen també el Ford Ranger. A Europa, el Ford Aspre arribarà el 2023 i ho farà amb carrosseria de cinc portes, amb tracció total i reductora, triple bloqueig de diferencial i 294 mm d'altura lliure des del terra. Ford diu que, ara com ara, és el tot terreny més capaç del món.
Ni volant a la dreta ni versió híbrida
El Ford Bronco que arribarà Europa no inclourà versió amb volant a la dreta, específica per al Regne Unit, ni gens semblant a una versió elèctrica o híbrida endollable, ja que Ford estima que cap dels potencials compradors d'aquest animal tot terreny no es preocupa per consums, revolucions verdes i qüestions similars. Per als qui es posen al volant d'un Ford Bronco, la millor manera de cuidar la naturalesa és gaudint-ne. I per a això, el Ford Bronco és un company excel·lent. Sobre el preu, encara no hi ha res confirmat; però, als Estats Units, la versió d'accés ronda l'equivalent als 45.000 euros