Els que acudeixen als concessionaris d'Audi no ho fan precisament a la recerca de gangues o de gangues al mercat, sinó més aviat a la recerca de models que, per qualitat, se situen diversos esglaons per sobre de la immensa majoria de models més venuts a les nostres carreteres.
Opcions que, com passa també amb les dues marques rivals d'Audi, Mercedes i BMW, no és que siguin precisament barates. I més si ens centrem en els models elèctrics d'Audi, un tipus de cotxe que ja per si mateix és molt més car que una opció amb un motor de gasolina o dièsel.
Això no significa, tanmateix, que sense ser models precisament barats, no es pot trobar dins del catàleg de la marca alemanya opcions amb motors elèctrics que, per relació qualitat preu, es posicionen com vulguis molt interessants. Un bon exemple d'això és l'Audi Q4 Sportback, un elèctric molt top en tots els sentits.
L'Audi Q4 Sportback té ara gairebé 13.000 euros de descompte
En aquest cas, tal com podem veure en quecochemecompro.com, el descompte actual d'aquest model freguen els 13.000 €, una quantitat que no fa fruit de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del Pla MOVES del govern, el pla que busca incentivar la venda dels models elèctrics i híbrids endollables a les carreteres espanyoles.
D'aquesta forma, gràcies a aquest espectacular descompte, la versió més senzilla d'aquest superelèctric d'Audi té un preu de partida que es queda per sota dels 47.000 €. És més que evident que no és una quantitat baixa i que deixa aquest model fora de la immensa majoria de plans dels conductors espanyols, però per a aquells que tinguin un pressupost més folgat, aquest elèctric pot presumir de ser una de les millors opcions del seu segment.
Entre altres coses perquè arriba de sèrie amb un motor de 204 cavalls i, sobretot, la bateria que li permet tenir fins a més de 520 km d'autonomia, una xifra ja molt interessant que converteix a aquest model en una opció perfecta tant per al dia a dia a les grans ciutats així com als dos viatges a la carretera i autopista, un dels punts febles dels elèctrics.
Així, malgrat que a la marca alemanya saben molt bé que aquest model no es convertirà en l'opció més venuda del seu catàleg, segur que, amb un descompte tan interessant com aquest, pot ser que la seva quota de mercat entre els elèctrics a Espanya augmenti de forma notable.