Com no podia ser de cap altra forma sent com és una de les marques prèmium més reeixides i més ben valorades al nostre país, els que acudeixen als concessionaris d'Audi no ho fan precisament a la recerca de grans ofertes ni de models que tinguin un preu que se situa a la mitjana del nostre país, sinó més aviat el contrari, acudeixen a la recerca de models que se situen per sobre de la mitjana en tots els sentits, sobretot a nivell de qualitat, motors, equipament, disseny i, evidentment, també preu.

Això sí, que Audi sigui una marca que tinguem dels que se situïn per sobre de la mitjana quant a preu no significa que no tingui models gaire interessants per preus més que atractius, sent segurament el millor exemple d'això és que ara és el model més barat de la marca, el A1.

 

En aquest cas estem davant d'un utilitari prèmium, un tipus de model que no és gaire habitual al nostre país i que, per exemple, no podem trobar dins dels catàlegs de Mercedes i de BMW, sent així els principals rivals d'aquest àudio models també molt interessants com és el cas del MINI o del DS3.

Audi converteix el seu A1 en una opció molt interessant

Si bé és cert que la marca alemanya ja ha assegurat que aquest A1 no tindrà successor, entre altres coses perquè els seus títols de vendes no és que hagin estat molt bones i d'altra banda, perquè Audi anirà a poc a poc retirant models amb motors de combustió i apostant per elèctrics, aquest utilitari prèmium presumeix de continuar sent ara que encara està la venda una de les opcions més interessants per a aquells que busquin un utilitari superior a la resta.

 

Entre altres coses perquè, comptant amb diferents ofertes i promocions, la versió d'accés d'aquest model acaba tenint un preu que ronda els 25.000 €, un preu que evidentment el situa per sobre de la mesura del seu segment però, que, alhora, el situa més o menys al mateix nivell que alguns compactes generalistes que arriben amb mecàniques molt similars i amb equipaments fins i tot més senzills.

En el seu cas explica amb un motor de gasolina de 95 cavalls de potència associat a una transmissió manual, una mecànica que fa veure aquest utilitari una opció interessant tant per consums com per prestacions, sense ser evidentment un model que provoqui que les pulsacions s'accelerin.