Les marques prèmium, com és el cas de BMW, Audi i Mercedes, fan gust molt bé que, si bé és cert que són marques que se situen per sobre de la mitjana referent a estatus dins del mercat, a qualitat als seus cotxes i també a preu, al final formen part d'un mercat molt competit, per això s'esforça sempre a posar a la venda models molt atractius en tots els sentits i en els quals, especialment en el seu cas, el disseny acaba jugant un paper fonamental.

En el cas d'Audi, són molts els que aplaudeixen el canvi referent al llenguatge de disseny dels últims models que ha posat a la venda la marca alemanya, sent un clar d'exemple la nova generació de l'Audi Q5, un model que porta anys sent tota la referència i un dels grans rivals de models com el Mercedes GLE o el BMW X3, opcions també molt reeixits a les carreteres europees.

 

Evidentment a nivell de disseny no deixa de ser una cosa gaire objectiva, però no són pocs els que, sobretot respecte a la nova generació del BMW, consideren que Audi ha fet un treball molt més encertat, amb unes línies molt més agradables, esportives i alhora elegants respecte al X3 que, per a molts, s'ha convertit en un model potser massa brusc en les seves formes.

L'Audi Q5 no és barat, però sí és un SUV molt top

Com no podia ser de cap altra forma tractant-se d'un dels models prèmium més ben valorats en tots els sentits, aquest nou Audi Q5 no és una opció precisament barates, amb un preu de partida que es queda per sobre dels 60.000 €.

 

Tanmateix, sí que és una d'aquestes compres mestres per a aquells que busquin un model molt top, amb una mecànica d'accés de gasolina de 204 cavalls de potència que arriba associat a un sistema de micro irrigació lleugera i a una transmissió automàtica, un motor que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, ser eficient en els seus consums i alhora amb prou paciència per moure amb facilitat aquest SUV de generoses dimensions.

Pel que es refereix a l'equipament i a la cavat, ja des de la versió més bàsica de totes podrem comptar amb un alt nivell de qualitat i de tecnologia per part de la marca alemanya, pel que no és necessari tampoc apostar per certs acabats superiors o per certs paquets d'extres que, això sí, converteixen el cotxe en una opció fins i tot més top, encara que a un preu bastant més elevat.