Els que sempre han tingut Audi com una de les seves marques de referència saps molt bé que el fabricant alemany ha apostat en els últims anys per anar ampliant cada vegada més la seva oferta de cotxes 100 × 100 d'elèctrics, encara que això no hagi significat una reducció tampoc en la seva oferta de cotxes de combustió, entre altres coses perquè la marca saben molt bé que continuen sent els de combustió els que més alegries els donen nivell de vendes.

 

En aquest sentit, no és que sigui precisament cap secret que un Audi pot presumir de ser una de les opcions més interessants entre aquells que busquen un esportiu elèctric molt ben dotat en tots els sentits i que compta amb un disseny molt atractiu.

Aquest model no és cap altre que l'Audi e-Tron, un model que acaba d'estrenar la seva actualització de meitat de cicle que ha arribat de la mà d'importants canvis, sobretot gràcies a l'entrada en escena de la seva versió més esportiu que el converteix en l'Audi més potent de la història.

La versió esportiva de l'Audi e-Tron és una bèstia

Ara la gamma d'aquest esportiu elèctric es compon de tres versions, S e-tron GT, RS e-tron GT i RS e-tron GT performance, sent evidentment aquesta última, la més potent i atractiva, la que més crida l'atenció entre aquells que busquen un model amb unes característiques molt especials.

 

Per molt que la versió més senzilla compti ja 679 cavalls de potència i la versió RS augmenti la seva xifra fins als 856 cavalls, són els 925 cavalls de potència que compta amb la versió més bestial de totes, la performance, els que la converteixen en una opció realment interessant per a aquells que no tinguin el pressupost el seu principal argument de compra, sinó la idea de fer-se amb un dels elèctrics més esportius a interessants del mercat actual.

Això sí, precisament el seu preu el converteix també en un model reservat a molt pocs, ja que la versió més esportiva de totes té un preu de partida de més de 165.000 euros.