Tan sols fa falta veure les xifres de vendes que està aconseguint Audi en els últims temps al nostre país i, sobretot, fixar-se en quins models són els que triomfen per sobre de la resta per adonar-se que els SUV s'han convertit a la millor arma de la marca alemanya.
És més, tal com passa en la immensa majoria de catàlegs actualment al nostre país, especialment els de les marques prèmium com és el cas d'Audi, aquest tipus de models tenen molt protagonisme, tant referent a les versions de combustió, fins i tot també en les versions 100 × 100 d'elèctriques.
I un dels models que acaba de rebre un nou rentat de cara en aquesta segona generació és l'Audi Q7, una enorme SUV de grans dimensions que passa per ser una opció perfecta per a aquelles famílies que necessiten molt espai, molta tecnologia, molta capacitat de càrrega i molt confort en un model que, evidentment, no és que sigui precisament barat.
Audi renova el seu Q7
Aquest nou rentat de cara arriba acompanyat de petits canvis tant a nivell estètic com també a nivell mecànic, destacant que a partir d'ara totes i cada una de les versions d'aquest model arribaran amb l'etiqueta ECO de la DGT i gràcies a comptar amb un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'esmentada etiqueta.
Pel que es refereix a les diferents opcions mecàniques, Audi serà apostant per motors dièsel, en aquest cas amb una versió de 231 cavalls i una versió de 286 cavalls així com també per la gasolina, en aquest cas una opció de 340 cavalls així com la més esportiva, de 507 cavalls de potència.
El millor és que en tots els casos arriba associat a una transmissió automàtica i a la famosa tracció quattro d'Audi, per la qual cosa aquest model, sense ser un model pensat per als amants del tot terreny pur, compta amb característiques per treure'ns d'algun conflicte.
Això sí, com no podia ser de cap altra forma tenint en compte la seva mida, la seva potència, el fet que és un model prèmium i que a més és un dels més Top d'Audi, aquest nou Q7 no és barat, amb un rang de preus que va des dels poc menys de 80.000 en el cas de la versió d'accés fins als més de 120.000 en el cas de la versió més esportiva.