Va ser fa ja uns mesos quan els amants dels esportius i els seguidors d'Audi rebien una de les pitjors notícies dels últims anys: la desaparició del R8,un icònic esportiu que marxava per la porta d'enrere i sense fer molt soroll a causa d'unes baixes xifres de vendes i, sobretot, a la política de la marca alemanya amb aquest tipus de cotxes amb enormes motors de combustió.
Tanmateix, malgrat que el fabricant alemany encara no s'ha pronunciat sobre això, comencen ja a aparèixer rumors que indiquen la possibilitat de tornada d'aquest model, encara que es pot destacar que, al contrari del que es va pensar en els últims mesos de la seva vida comercial, no ho farà en forma d'un model 100 × 100 elèctric, sinó que podria arribar de la mà d'una solució mecànica per la qual cosa estava apostant cada vegada més marques: els motors híbrids endollables.
La possible tornada de l'Audi R8
Els que sempre van tenir a aquest súper esportiu alemany com una de les seves referències sap molt bé que històricament és un model que ha anat de la mà de dos súper esportius de Lamborghini. I és que mentre la primera generació del R8 va néixer de la mà també del Gallardo, la segona ho va fer de la mà de l'Huracán.
Precisament fet de què la marca italiana, associada també al grup Volkswagen, estic treballant en un nou súper esportiu anomenat Temerario és el que ha provocat que siguin molts els que parlin de la tornada del R8, encara que en aquest cas ho faria de la mà d'un motor que el convertiria en l'Audi més potent i més ràpid de la història.
I és que la proposta mecànica de la marca italiana, que també es podria veure en la nova generació de la R8, passa per un conjunt mecànic format per un motor de combustió i tres motors elèctrics que podrien oferir fins a més de 1000 cavalls de potència, tota una bèstia pensada per a aquells que busquen el màxim rendiment en un model en el qual l'autonomia elèctrica seria el de menys, sobretot tenint en compte que seria de tan sols 10 quilòmetres.
No són pocs llavors els que estava esperant que àudio confirmi o no la possible tornada d'un model que, per als amants dels esportius de combustió, mai no hauria d'haver marxat del mercat.