Com bé saben a Tesla, cada vegada són més les marques que els tenen el punt de mira. Sent conscients que els models 100 × 100 d'elèctrics van a ser el futur dins de no molts anys als principals mercats del món, totes i cada una de les marques que volen tenir presència en ells estan ja treballant en diferents models amb aquestes característiques.
És més que cert que, per molt que Tesla sigui una marca amb moltes vendes i que alguns dels models elèctrics de les marques generalistes estiguin aconseguint cada vegada millors xifres, aquest tipus de models amb aquests motors i estan encara molt lluny quant a xifres generals dels que aconsegueixen els models amb motors de combustió.
Tanmateix, ja no hi ha marxa enrere en el procés d'electrificació, per això tots i cadascun dels fabricants treballen en aquest sentit. És més, no és que sigui precisament cap secret que a partir de 2035 no es podran vendre models a Europa que no comptin amb motors 100 × 100 d'elèctrics.
Però ull perquè més enllà de treballar en models amb motor al 100 × 100 d'elèctrics, ja són algunes les marques que han anat un pas més enllà quant a tecnologia innovació. Un bon exemple d'això és el Lightyear One, un model que pot presumir de ser el primer amb panells solars que es posarà a la venda a nivell mundial.
El Lightyear One començarà a fabricar-se a finals d'aquest estiu
En aquest cas estem davant d'un dels models més avançats tecnològicament del moment, un model que pot presumir de tenir tant al seu sostre com al seu capó panells solars que li ajuden a ampliar de forma més que notable la seva autonomia. Una enginyosa solució per millorar l'autonomia d'aquest model, que això sí, com no podia ser de cap altra forma tractant-se d'una tecnologia tan capdavantera, fa d'aquest model u dels models més cars del seu segment.
Compten a la marca que, després de rebre els permisos per començar la fabricació, aquesta començarà a Europa a finals d'estiu. De fet, la marca ha reconegut també que les primeres 150 unitats d'aquest model, unitats que corresponen a l'edició especial de llançament, ja s'han venut i seran precisament les primeres que es lliuraran.
D'altra banda, han apuntat també que, veient l'alt interès de molts conductors a fer-se amb aquest model, han optat també per llançar una segona edició especial que en aquest cas, ull, costarà ni més ni menys que 250.000 €, és a dir, 100.000 € més que la primera edició especial.
És més que evident que aquest model no es convertirà en un elèctric molt popular veient els preus, però també ho és que és un model que ja ha deixat clar que aquest tipus de tecnologia també pot ser molt clau del futur, per això en Tesla estan molt atents a totes i cada una de les novetats en aquest sentit.