L'aposta de Ford pels SUV no és que estigui sent precisament d'aquestes que són per complir i intentar sacra alguna venda que una altra. Res més lluny de la realitat. Els americans, conscients del creixent paper d'aquest tipus de carrosseries a Europa i a Espanya tenen, almenys al nostre mercat, ni més ni menys que cinc models que entren dins de la categoria dels SUV.

SUV compactes, com són el EcoSport i el Puma, de mida mitjana, com és el cas del Kuga, ja de grans dimensions, com és el cas de l'Explorer i, segurament, el SUV que fa uns anys molt pocs s'haguessin imaginat: el Mustang Mach-e, un SUV cent per cent elèctric amb el segell de Mustang.

 

No és que sigui un secret que, quan Ford va anunciar que Mustang, la seva marca esportiva i de models cent per cent muscle car americans, anava a llançar un models cent per cent elèctric, els més puristes no van tardar a criticar a la marca per la qual cosa consideraven un despropòsit.

Tanmateix, Ford no va voler veure's influïda per aquestes veus i va seguir endavant amb aquest Mustang Mach-e que, ull, no és que s'hagi convertit en un súper vendes precisament. Sabien en Ford que, especialment a Espanya, la quota de models elèctrics era i és encara molt baixa, però no per això van optar per no comercialitzar un dels seus models més capdavanters al nostre mercat.

L'oferta que converteix al Ford Mustang Mach-e en un dels esportius cent per cent elèctrics més atractius del mercat actual a Espanya

Això sí, de cara que les seves vendes sí que augmentin en els propers mesos, Ford ha optat per aplicar una interessant rebaixa al preu del seu Mustang Mach-e. Així, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu d'aquest cent per cent elèctric en la seva versió d'accés és ara de 42.078 euros, un preu que compta amb un descompte de 7.000 euros.

En aquest cas, malgrat que es tracta de la versió més senzilla d'aquest SUV, és més que innegable que arriba molt ben dotat de sèrie. Començant pel seu motor que, sense ser de combustió, també pot presumir de ser molt esportiu: un cent per cent elèctric de 269 cavalls de potència.

D'altra banda, un dels aspectes que ajuden que aquest model compta cada vegada amb més adeptes és la seva autonomia. I és que, la seva versió d'accés compta amb una bateria de 76 kWh que li permeten tenir una autonomia de més de 430 quilòmetres, una xifra ja molt interessant.

Com no, sent com és un model prèmium, l'equipament de sèrie és també molt complet de sèrie, fent d'aquest Mach-e un dels esportius elèctrics amb una millor relació qualitat/preu del mercat actual. Un model diferent, agosarat, amb el segell de Mustang (encara que a molts els dolgui) i amb un preu, ara més que mai, que segur que l'ajudarà a créixer quant a vendes.