El model més venut a Espanya d'entre els que fabrica la marca bavaresa canvia radicalment i, en fer-ho, encara el camí de l'electrificació i la connectivitat. Fins i tot els supervendes necessiten canvis per continuar sent-ho.
I és que el que BMW ha fet amb el seu X1 no és un simple restyling: és un canvi radical. En l'extern, canvia el frontal, que incorpora grups òptics LED i una graella de grans dimensions amb el logo de la marca just a sobre. En el lateral, destaquen l'elevada línia de cintura, les barres del sostre, els passos de roda i les defenses de la part inferior de la carrosseria. Tot el conjunt adopta un aire senyorial i dinàmic al temps, que assegurança encantarà als amants de la marca.
En la posterior, criden l'atenció els pilots, el discret espòiler i l'acusada personalitat del para-xocs. En suma, hi ha novetats importants, però totes s'ajusten al que s'espera d'una marca amb el prestigi de BMW.
Equipament
L'interior del nou X1 és càlid, luxós i confortable.Los acabats i els materials són de categoria, l'aïllament tèrmic i acústic milloren i la protecció és més gran, perquè s'ha ubicat un coixí de seguretat addicional entre els seients davanters. Darrere, trobem tres seients complets. Els diferents sistemes del vehicle es controlen des d'una generosa pantalla i el sistema BMW live Cockpit Plus s'equipa de sèrie. Tot és personalitzable i es pot accedir a quants serveis digitals en línia es pugui imaginar, ja que el telèfon és integrable mitjançant Apple CarPlay o Android Auto.Tampoco falta cap sistema d'ajuda a la conducció, des del control de creuer adaptatiu als assistents d'aparcament i marxa enrere o l'avís de col·lisió frontal.
Motoritzacions
En l'apartat de motoritzacions, BMW ofereix per al seu SUV urbà múltiples opcions: tindrem un propulsor tèrmic de gasolina i 136 CV, un altre tèrmic dièsel de 150 CV, ambdós assistits per una bateria de 48 volts, la qual cosa els converteix en vehicles MHEV. La gamma inclou també dues versions híbrides endollables: una de gasolina de 136 CV i una altra dièsel de 150 CV.
L'estrella, amb tot, és la versió elèctrica, que comptarà amb 313 CV i fins i tot 400 km d'autonomia. Aquesta joia és previst que arribi als concessionaris l'octubre d'aquest any i sobre preus, encara no hi ha dades.