Tant a BMW com en la resta de marques potents a nivell mundial saps molt bé que el mercat xinès s'ha convertit en un dels principals mercats del món referent a vendes, i no tan sols en el que es refereixi vendes de cotxes elèctrics i híbrids endollables.

És més, no és que sigui precisament cap secret que BMW pot presumir de ser una de les marques més ben valorades entre els conductors xinesos, sobretot els conductors que tenen els cotxes esportius com la seva referència, sent la divisió esportiva de la marca alemanya una de les principals referències.

 

No és casualitat llavors que els de Munic hagin decidit no tan sols presentar algunes interessants novetats al Saló de l'Automòbil de Xangai, un dels més importants de la indústria, sinó presentar una edició especial d'un model que és tot una institució de les carreteres xineses: el BMW M4.

El BMW M4 que arrasarà a la Xina

En aquest cas estem davant d'una edició especial que realment serà molt especial, entre altres coses perquè tan sols es vendrà el xinès i la marca alemanya tan sols fabrica les 53 unitats, una cosa que provocarà que segurament es converteixi en un dels principals objectes de desig dels conductors xinesos amb pressupostos més alts i que busquen un esportiu alemany amb unes prestacions d'infart.

 

I és que, més enllà que aquesta edició especial rebi el nom del mític circuit de Nürburgring, amb alguns detalls estètics en aquest sentit, un dels principals arguments de venda que tindrà aquesta edició especial és que comptarà amb una mecànica que, per molt que no encaixi amb la tendència actual referent a hibridació o electrificació, és el somni de molts puristes: mecànica de gasolina de sis cilindres i turbo que compta amb ni més ni menys que 530 cavalls de potència que, associats a una tracció total, permeten que aquesta bèstia alemanya acceleri el zero 100 km/h en tan sols 3,5 segons.

No és casualitat llavors que, tenint en compte que aquest model és també un dels esportius més respectats a nivell mundial, molts amants de BMW somiïn amb la possibilitat que la marca alemanya opti per comercialitzar aquesta edició especial en altres països, una cosa que de moment està descartada.