A BMW són molt conscients que, si bé és cert que continuen sent molts els conductors que prefereixen continuar apostant per les berlines, també ho és que els SUV s'han convertit en el principal reclam de la immensa majoria de fabricants, també de les prèmium com és el seu cas així d'altres com Mercedes i Audi.

No és casualitat llavors que és la marca alemanya s'hagin pres molt seriosament la renovació d'un dels seus models més venuts d'aquesta categoria, el BMW X3, un model que té dos grans rivals a les carreteres europees, sobre el Mercedes GLC i l'Audi Q5, més enllà d'altres opcions també molt interessants com són el Lexus NX o el Volvo XC60.

 

Així, tan sols fa falta veure la nova generació d'aquest X3 que es va estrenar al mercat fa menys d'un any per adonar-se de l'evident salt davant que ha donat una marca alemanya amb aquest nou model, un model que destaca per ser molt més modern referent al seu disseny, arribar amb millor tecnologia i millor qualitat de materials i, a més, comptar ara amb una nova versió amb un motor realment interessant.

El BMW X3 estrena un motor molt top

I és que ja es pot configurar al nostre país la nova versió de X3, l'anomenada X3 40d xDrive que, més enllà que es pot associar a diferents nivells d'acabat, tenen el seu motor el seu principal argument de venda.

Un motor que no és cap altre que una mecànica dièsel Twin Turbo de 3.0 litre de 303 cavalls de potència que arriba associada a una transmissió automàtica i a un sistema de micro hibridació lleugera, sent així una opció perfecta per als que busquen un motor molt potent però alhora molt eficient, amb una mitjana de consum homologada que es queda just per sota dels 7 litres als 100 quilòmetres.

 

D'altra banda, més enllà que comptar amb aquest sistema de micro hibridació lleugera li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, un altre argument molt a favor seu és que aquest motor arriba al seu torn associat a una tracció a les quatre rodes, convertint aquest model no evidentment en un tot terreny pur, però sí en un model més que apte per afrontar terrenys complicats.

Amb una versió d'accés amb aquest motor que engega just per sota dels 75.000 €, no seria estrany que, sense ser un model barat, continués sent un dels BMW més venuts a Espanya i a Europa.