Al contrari del que passava fa ja uns quants anys, quan la immensa majoria de conductors que no formaven part del mercat xinès no tenien ni idea d'un fabricant anomenat BYD, avui dia aquesta marca està guanyant cada vegada més presència en la immensa majoria de mercats a nivell mundial, sobretot gràcies a comptar amb excel·lents models referent a relació qualitat preu i que no fan cap altra cosa que eliminar també certs prejudicis sobre les marques xineses.
És més, més enllà que aquesta marca pugui presumir de ser el fabricant número u en vendes a la Xina, el mercat més important quant a vendes a nivell mundial, aquesta marca presumeix també de ser la que més cotxes endollables, és a dir, 100 × 100 d'elèctrics i híbrids endollables, ven conjuntament a nivell mundial, pel que no és en cap cas és un fabricant menor.
Un dels grans objectius que té aquesta marca és el de, sent i a la marca líder al seu mercat natal, ser també una marca de referència en la resta de mercats importants a nivell mundial, per això hi ha optat per llançar moltes novetats en els últims temps a més d'una estratègia també habitual en els gegants de la indústria, que no és cap altra que la de llançador mercat marques associades dirigides a un perfil diferent, en aquest cas Denza.
Denza té un esportiu de més de 1.000 CV
Un fabricant que acabarà arribant a les carreteres europees i que es posiciona per sobre quant a estatus i qualitat dels seus models, dirigits a un públic que busca més esportivitat i més exclusivitat en un cotxe cent per cent elèctric.
Com no podia ser de cap altra manera, la marca ha decidit aprofitar la celebració del saló de l'automòbil de Xangai, una de les cites més importants de la indústria des de fa ja uns quants anys i evidentment una cita en la qual una marca xinesa com és el cas de BYD ha deixat la seva empremta, per presentar el nou Denza Z.
En aquest cas estem davant d'un súper esportiu 100 × 100 elèctric que té per objectiu robar-li vendes a models tan acceptats en la indústria com és el cas del Porsche 911, i encara que no se sap de moment res específic de les seves mecàniques, el fabricant parlen que podria arribar a superar els 1000 cavalls de potència, una xifra més que possible en aquest tipus de models 100 × 100 d'elèctrics.
Tampoc no se sap res del preu, però és evident que no serà un model barat, sinó més aviat al contrari, una clara intenció per part de BYD de deixar molt clar que la seva marca de luxe, Denza, va dirigida a un tipus de client molt diferent.