Fa ja uns anys a Fiat van prendre la que segurament ha estat una de les millors decisions que han pres al llarg de la seva llarga trajectòria com|com a fabricants de cotxes. I aquesta no va ser cap altra que la de ressuscitar un model que els havia donat|fet moltes alegries fa ja moltes dècades i fer d'ell un dels seus models estrella.

No és cap altre que el Fiat 500, un petit utilitari perfecte per al dia a dia a la ciutat i per a algunes escapades que, això sí, no posin a prova el motor de forma gaire evident.

Com bé saben els que tenen un o els que tenen intenció d'aconseguir-ne un, aquest 500 és un model que basa el seu èxit en tres factors: disseny, mida i preu. I és que és un model perfecte quant a dimensions per moure's sense problemes per la ciutat, amb un disseny ja icònic i, a més, amb una excel·lent relació qualitat/preu.

 

A Fiat ho saben, per això han optat per centrar en ell bona part dels seus esforços ampliant la seva gamma amb versions més camperas o versions també de més mida, a més de comptar també amb una versió cent per cent elèctrica que s'ha convertit en un dels més buscats entre els que volen un urbà elèctric.

Fiat llança la nova edició Dolcevita del seu 500 descapotable

Això sí, una de les versions potser més cool dins de la seva gamma és la versió descapotable anomenada Càbrio, que li dona un toc encara més especial a aquest model. Una versió que ara ha estrenat al costat de|juntament amb la versió X la nova edició especial Dolcevita en la qual l'exclusivitat i l'elegància són els seus millors arguments.

Fiat ha decidit recuperar aquesta edició especial en la qual|que, com bé veiem en les imatges, el Blanc Gelato com a color principal així com l'interior i el fet que sigui descapotable el converteixen en un urbà amb molt glamur.

 

Un model en el qual|que, això sí, per molt que el disseny sigui el seu principal argument de venda, el motor juga un paper fonamental. I és que, donant continuïtat a la brillant idea de recuperar aquest model, a Fiat van apostar ja fa un temps per introduir un sistema de micro hibridació a tots els seus motors per dotar aquest 500 d'una mecànica capaç de lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT.

No és un detall menor tenint en compte que sigui tracta d'un model que està pensat per i per a la ciutat, per la qual cosa el fet que el seu motor de tot just 70 cavalls li permet lluir aquesta etiqueta és una cosa que juga molt al seu favor.

Això sí, aquesta edició Dolcevita, en ser una edició destinada als que busquen un 500 més exclusiu, és més cara que les bàsiques. El seu preu de partida sense comptar amb promocions ni descomptes és de 21.950 euros, un preu que el converteix en un caprici amb, això sí, molt glamur.