Una de les grans novetats d'Opel en els últims temps a Espanya i a Europa ha estat en llançament del nou Frontera. Es pot tenir en compte que segurament seran molts els conductors a Espanya que recorden amb molt afecte al famós Opel Frontera, un dels tot terrenys indestructibles generalistes que va triomfar fa ja molts anys i que ara ha tornat.

Tanmateix, es pot tenir en compte que, com ha ocorregut amb tants altres models, aquest Frontera no ha tornat sent un tot terreny com ho era abans, sinó sent un sud de mida compacta que, això sí, pot presumir de ser de les millors opcions actualment al mercat, entre altres coses perquè pot arribar a comptar amb una versió de set places i, sobretot, amb una relació qualitat preu pràcticament imbatible.

 

En aquest sentit, per molt que Opel tingui molt clar que no vol en cap cas convertir-se en una marca low-cost com és el cas de Dacia o MG, el preu de partida que té aquest model el converteix fins i tot en un rival directe de marques low-cost, una cosa que el converteix en una opció realment temptadora per als que han tingut sempre a la marca alemanya com una de les seves referències.

El nou Opel Frontera costa només 129 euros al mes

De fet, tal com podem veure a la secció d'ofertes del fabricant alemany, ara podem fer-nos amb qualsevol de les dues versions que està a la venda d'aquest Hotel per tan sols 129 € al mes, ja sigui la versió que compta amb un motor micro híbrid de gasolina de 100 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica o ja sigui a través de la versió 100 × 100 elèctrica d'aquest model.

 

Si optem per la versió micro híbrida, el preu final a terminis acaba sent de poc més de 24.500 €, mentre que el preu afinava terminis de la versió elèctrica acaba fregant els 26.000 €, preus en els dos casos molt interessants per a un model que, si bé és cert que en la seva versió més senzilla de totes compta amb un nivell d'acabat que l'apropa més a les low cost que a les generalistes, acaba sent una opció molt interessant, sobretot a nivell familiar.

Sent com és un model que s'acaba de posar a la venda és molt probable que a aquest nou Opel Frontera li costa arrencar comercialment al nostre país, però no seria estrany que, com ocorre amb el nou Citroën C3 Aircross, amb el que comparteix plataforma i molts elements, acabés sent un model determinant.