L'Opel Astra és un dels models que ja formen part de la història de les carreteres espanyoles. No precisament perquè sigui un model que ella no estigui a la venda, de fet al contrari, per ser un model que, amb sis generacions a la seva esquena, porta molts anys sent un dels compactes de referència en el seu segment.

Com bé saben els que estan sempre molt atents a les notícies i novetats de la marca alemanya, Opel va presentar la nova generació del seu Astra fa ja uns mesos. Una nova generació en la que, com bé podem veure en les imatges, el fabricant alemany adoptat per un nou disseny tant exterior com a interior, noves tecnologies, baixem mecànica i nous equipaments per fer un important salt endavant en termes de qualitat amb aquest model.

 

El fet de compartir plataformes de gamma mecànica amb el Peugeot 308 ha ajudat la marca alemanya a poder centrar-se en aspectes com la tecnologia i el disseny, dos dels punts en els quals millor ha millorat aquest model alemany.

Els punts clau del nou Opel Astra

Són alguns els punts clau que fan del nou Astra un model molt més atractiu que el seu antecessor. Un d'ells és el seu disseny que, si bé és cert que és una mica sempre subjectiu, evidencia un salt davant de la marca alemanya, fent d'aquest nou Astra una opció més esportiva.

D'altra banda, el fet que sigui un model d'unes dimensions majors implica que compta amb una millor habitabilitat i confort així com amb una capacitat més gran de càrrega al seu maleter, guanyant gairebé 50 litres de capacitat de càrrega respecte a l'Astra de generació anterior.

Com no podia ser de cap altra forma, també un dels aspectes en el qual aquest Opel ha fet un important pas endavant en tot el que es refereixi tecnologia, ja sigui quant a equipament i, sobretot, en tot el que gira entorn de sistemes de seguretat i ajuts a la conducció, tant actius com passius.

 

Fan gust molt bé a la marca alemanya que, amb marques com Kia o Hyundai guanyant pes en aquest sentit, han de dotar els seus models d'un equipament i una tecnologia gairebé per sobre de la mitjana perquè aquests destaquin al mercat. Així ho han fet amb un Astra que, a més, estrena per primera vegada en la seva gamma mecànica una variant híbrida endollable que se suma a les opcions de gasolina i dièsel.

Si bé és cert que evidentment aquest nou Astra és més car que el seu antecessor, també ho és que assumeixo del millor en tots i cada un dels sentits. Per això no són pocs els que apuntin que les vendes d'aquest compacte seran importants per a la marca alemanya.