No és que sigui precisament cap secret que cada vegada que un nou model està apunto de sortir a la venda, abans que es presenti oficialment i que comenci el seu cicle es duen a terme nombroses proves de tota mena. Una de les proves que sol ser més interessants per a la marca és la que dur a terme els responsables dels mateixos fabricants, que es posen al volant d'alguns models, especialment aquells que han significat una forta inversió per al fabricant i que estan cridats a ser una peça clau dins dels seus concessionaris.

Això és el que ha ocorregutmrecentment amb un dels models d'Audi que, si bé és cert que ja ha estat presentat oficialment i que les seves primeres unitats arribaran els propers mesos als concessionaris, sembla que no començarà del tot bé la seva etapa comercial, entre altres coses perquè el màxim responsable del grup Volkswagen, el grup del qual forma parteix Audi, no ha tingut precisament bones paraules.

El CEO de Volkswagen es 'carrega' l'Audi Q6 e-Tron

Tal com apunten en diversos mitjans alemanys, el màxim responsable del grup Volkswagen, Oliver Blume, no es va quedar molt satisfet en comprovar el comportament de l'amic d'aquest nou Audi Q6 e-Tron. És més, hi ha alguns mitjans alemanys que fins i tot han arribat a apuntar que la paraula que he resumit l'experiència del màxim responsable de Volkswagen al volant d'aquest model no va ser cap altra que desastre.

 

Una sensacions que van ser completament oposades que va tenir el mateix Blume quan va estar al volant del nou Porsche Macan. En aquest sentit, es pot recordar dues coses. D'una banda, que Blume va ser al seu dia responsable de Porsche i que, per tant, no són pocs els que asseguren que el diferent criteri a l'hora de parlar d'un model de l'altre no és precisament objectiu.

D'altres, i potser això és el més ni significatiu, és que es pot tenir en compte que aquests dos models, el Macan i el Q6 e-Tron, comparteixen molta tecnologia, plataforma i fins i tot mecàniques, pel que les diferencia realment no poden ser tan notables com el màxim responsable de Volkswagen ha apuntat. El que sí que és diferent entre aquests dos models és el programari i tot el que es refereix al sistema d'info entreteniment, sent molt més ràpid i millor en el cas del porxo i molt més lent i amb alguns errors notables en el cas d'Audi.