A diferència de la qual cosa passava fa no molts anys, quan les marques xineses no volien saber res del mercat europeu, en els últims temps cada vegada són més els fabricants que estan arribant des del gegant asiàtic, i ho estan fent de la mà de models cada vegada més interessants i amb tota mena de motors.

És cert que els fabricants xinesos que més estan triomfant a Europa en els últims temps són els que aposten per models senzills i amb motors de combustió o motors híbrids com és el cas dels MG, encara que es pot també tenir en compte que altres fabricants xinesos amb molt nom a nivell mundial com és el cas de BYD estan basant la seva aposta en el vell continent en motors elèctrics i endollables.

 

Precisament serà un nou cotxe 100 × 100 elèctric xinès al qual arribarà a Europa, i significarà el debut d'una marca que segurament la immensa majoria de conductors europeus ni coneixen però que pot presumir de ser ni més ni menys que el quart gegant automobilístic xinès quant a quota de mercat al seu mercat natal, el mercat que alhora és el més important a nivell mundial quant a xifres de vendes.

El gegant xinès Changan arriba a Europa de la mà del Deepal S07

En aquest cas es tracta de Changan, un gegant que compta, com és habitual en aquest tipus d'empreses, amb diferents fabricants sota el seu paraigua. Serà Deepal amb el seu S07 el fabricant encarregat de què aquest gegant xinès vaig debutar a Europa, un model que apunta a convertir-se en una de les millors opcions per a aquells que busquen, abans que res, una excel·lent relació qualitat preu.

 

De moment el fabricant ja ha anunciat que es posarà a la venda aquest model no alguns mercats d'Europa com és el cas dels Països Baixos, el Regne Unit o Alemanya, i que les seves versions d'accés tindran un preu d'uns 45.000 €, un preu que el converteix en una opció realment temptadora tenint en compte que arribarà amb gairebé 450 km d'autonomia i, com sol ser habitual en aquest tipus de cotxes d'aquest tipus de marques, amb molta tecnologia de sèrie i una molt bona qualitat de materials.

El principal problema que tindrà aquest model serà el que tenen tants altres models que arriben des de la Xina: el desconeixement general del seu fabricant per part de la immensa majoria de conductors a Europa. Això sí, amb productes així és probable que aquesta marca guanyi pes en els propers anys.