A Citröen saben molt bé que tenen en el seu C3 la seva millor arma al nostre país. I és que aquest utilitari francès pot presumir de ser ni més ni menys que el cinquè model més matriculat en aquests primers quatre mesos del 2022.
Una oposició, la cinquena, que té un més mèrit tenint en compte que per davant no té cap rival directe. I és que en les posicions superiors apareix en el Volkswagen T-Roc, el Hyundai Tucson, el Toyota Corolla i el Seat Arona. Així, aquest C3 pot presumir de ser l'utilitari més venut en aquest curs a Espanya.
Tenint en compte que Citröen té diversos rivals de pes en aquest sentit, entre ells el Seat Ibiza, el Peugeot 208 i el Dacia Sandero, encara que aquest juga en una altra lliga tenint en compte que és un low-cost, la marca francesa no està fent cap altra cosa que intentar potenciar les vendes del seu C3.
Un model que, com bé saben els que tenen un o els que tenen al cap anar cap a un d'ells, basa el seu èxit en tres factors clau: el seu atractiu disseny, les seves possibilitats de personalització, i, per damunt de tot, la seva excel·lent relació qualitat/preu.
Citroën continua potenciant les vendes del seu C3, també amb una molt bona oferta de rènting
Més enllà de buscar les vendes directes, que no deixa de ser un dels principals recursos per continuar guanyant beneficis, a Citröen estan apostant també per fer del seu C3 u dels models més atractius quant al rènting.
A la marca francesa són molt conscients que cada vegada són més els que opten per aquest tipus de modalitat a l'hora aconseguir un cotxe tenint en compte que, amb una quota mensual, serveis com el manteniment o l'assegurança a tot risc i ja estan inclosos.
Però ull perquè, com estan fent també en altres marques, a Citröen estan apostant per una oferta de rènting que no es basa precisament en la versió més bàsica del seu C3.
I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, ara podem aconseguir un Citröen C3 amb un motor de 102 cavalls per tot just 251 € al mes. Un bon preu tenint al cap que la quota va lligada a un contracte de cinc anys, o el que és el mateix, 60 mesos, així com un quilometratge màxim de 10.000 km a l'any.
Sent com és un model pensat per i per a la ciutat, el terreny en el qual més cómode se sent, és una xifra més que suficient per no patir en aquest sentit. Tot apunta que, més enllà de les vendes directes, Citröen ha trobat en el rènting una molt bona manera de continuar fent del seu C3 l'utilitari més venut al nostre país. Veurem, això sí, fins a quin punt l'ibiza i el 208, els seus dos rivals directes, no mouen fitxa també en aquest sentit.