Tant en Citroën com en la immensa majoria de marques amb molt pes al nostre país són conscients que els SUV s'han convertit en la referència per a la majoria de conductors a Espanya. És més, tal ha estat l'èxit que ha tingut aquesta carrosseria que algunes de les carrosseries més reeixides en les últimes dècades a les carreteres espanyoles i europees com han estat les berlines i els monovolums han desaparegut pràcticament del mercat.

No és casualitat llavors que la marca francesa, un fabricant que sempre s'ha caracteritzat per tenir un punt d'innovació en l'estètic respecte alguns dels seus rivals directes, no hagi volgut arriscar molt amb una de les seves grans propostes referent a la seva carrosseria.

 

I és que tan sols fa falta veure el disseny i la idea del nou Citroën C3 Aircross per adonar-se que estem davant d'un dels models que ho té realment tot o gairebé tot per triomfar al nostre país, sobretot entre aquells que busquin un model polivalent i, a més, amb una excel·lent relació qualitat preu.

Per menys de 20.000 euros pots tenir el SUV del qual tots parlen

És cert que és un model que s'acaba de posar a la venda al nostre país i que per tant encara no es pot parlar d'ell com un model realment reeixit a nivell de xifres de vendes, però això no significa que no sigui un model que no tingui tots els ingredients per acabar sent tot un èxit.

És més, la campanya comercial de la marca francesa en l'inici de la vida d'aquest model deixa la seva versió d'accés per un preu de partida per sota dels 20.000 €, un preu que el converteix en una de les opcions més atractives atesa la seva mida, la seva habitabilitat, la seva capacitat de càrrega i el seu equipament.

 

Una versió d'accés que arriba amb un motor de gasolina de 100 cavalls de potència associat a una transmissió manual, una mecànica senzilla però més que suficient per moure amb facilitat aquest model. Quant al seu equipament, si bé és cert que hem d'anar a les versions superiors per comptar amb l'últim en tecnologia, arriba ja amb tot el necessari avui dia per a un model de la seva categoria.

No és casualitat llavors que molts ja ho considerin no tan sols una referència entre els Citroën sinó també un dels models que més vendes regalarà en els propers anys.