Va ser fa ja uns mesos quan Citroën en va sorprendre molts amb la nova generació del seu C3. I és que, seguint la tradició del fabricant francès, a la marca van decidir fer un salt endavant amb la mà d'un model que no té a veure res amb la generació anterior, una generació que per cert encara està la venda i amb preus realment molt baixos.
Tan sols fa falta veure les imatges d'aquest nou C3 per adonar-se de l'enorme salt endavant quedat la marca amb aquest model, convertint-lo en un petit SUV urbà i que passa per ser una de les opcions més atractives quant a relació qualitat preu al nostre país.
El pla inicial de la marca no era cap altre que el d'intentar incentivar les vendes d'aquest model a través d'una versió 100 × 100 elèctrica que, comptant amb tots els descomptes i els ajuts del govern, acaba tenint un preu de partida que s'acosta als 18.000 €, convertint-se així en un dels millors elèctrics a Espanya.
Citroën comença a vendre el nou C3 amb motors de combustió
Però conscients a la marca que els elèctrics no triomfen en excés al nostre país, ara han optat també per posar a la venda les versions de combustió, en concret una versió que compta amb un motor de gasolina de 100 cavalls de potència associat a una transmissió manual, un tipus de motor que evidentment no presumeix de tenir les millors prestacions del mercat però que és ja més que suficient per moure amb facilitat aquest petit SUV.
El millor en aquest cas és que, com passa amb la versió 100 × 100 elèctrica, comptant amb els diferents descomptes i promocions del fabricant francès aquest nou C3 amb el motor de gasolina acaba tenint un preu que el converteix en una opció realment interessant, en un model que segurament li robarà moltes vendes tant al Dacia Sandero com al MG ZS.
I és que el preu de partida el situa just per sota dels 15.000 €, una quantitat realment baixa comparada amb molts models del seu segment i que provocarà que siguin molts els que ho vegin com una alternativa interessant a models barats molt reeixits en el seu segment com és també el cas del Seat Arona o el Kia Stonic.
A Citroën a més han anunciat que abans que acabi l'any es posarà a la venda també una versió de combustió però en aquest cas amb un motor micro híbrid, tot i que encara no es coneixen els preus d'aquesta nova versió.