Citroën ha estat històricament un fabricant que sempre ha apostat per dissenys que no han seguit precisament les tendències, o almenys no en tots els casos. Així, si bé és cert que dins del catàleg actual de la marca francesa podem trobar models que sí que segueixen els patrons habituals, hi ha algunes opcions que es desmarquen de forma clara i que, per tant, es converteixen en opcions atractives per a aquells que busquen un cotxe diferent de la resta.
El millor exemple d'això és el Citroën C4 X, un model que evidentment està estretament lligat al C4 convencional però que compta amb un tercer volum i per tant amb una capacitat més gran de càrrega al seu maleter, amb més de 500 l sent així una opció més polivalent i pensada per a aquells que necessiten més capacitat de càrrega tant per al dia a dia com per a situacions puntuals.
És cert que a nivell de disseny potser no és una opció tan atractiva com el compacte convencional, però comptar amb aquesta capacitat més gran de càrrega converteix aquest model en una opció interessant, una espècie de 'tot en un' que amb prou feines té rivals directes al mercat.
El Citroën C4 X és una opció a tenir en compte
Més enllà del seu disseny, recentment renovat en l'actualització de meitat de cicle d'aquest model, un dels grans arguments d'aquest Citroën és que arriba amb una mecànica micro híbrid de gasolina de 145 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica, un motor que li permet comptar amb l'etiqueta ECO de la DGT a més d'aconseguir un consum que es queda per sota dels 5 l als 100, una xifra més que interessant per a un model de les seves característiques.
Per molt que la versió d'accés no compti amb l'últim en tecnologia de la marca ni amb els millors materials, és un model que arriba ben dotat de sèrie, amb tot el necessari per al dia a dia en un model de les seves característiques, per la qual cosa comptar amb un preu de partida que es queda per sota dels 22.000 € i amb tots els arguments a favor que té aquesta opció de Citroën, sens dubte es converteix en una de les compres més recomanables a Espanya.
Això sí, tal com ha passat fins ara, és més que evident que la immensa majoria de les vendes d'aquest Citroën C4 se les seguirà portant la versió convencional, la versió amb carrosseria compacta, encara que això no significa que en Citroën tinguin molt clar que, almenys de moment, continuen apostant també per aquesta versió més familiar.