El BMW X1 és, com passa amb l'Audi Q3 i el Mercedes GLA, una de les principals opcions entre aquells conductors que estan buscant un SUV de mida compacta però d'una marca prèmium, és a dir, un model que se situa per sobre de reeixits generalistes com el Nissan Qashqai o el Hyundai Tucson, entre altres.

Evidentment sent com són aquests models opcions prèmium, el seu preu és també bastant més elevat que el que tenen els models generalistes, per això no són pocs els conductors que vegin opcions que es queden just a mig camí o que almenys es queda un esglaó per sota dels BMW, Audi, Mercedes i companyia quan preo, opcions realment també interessants.

 

Allà és on entra en joc una de les grans apostes d'Alfa Romeo en els últims anys, el Tonale, el model que havia d'ajudar el fabricant italià a sortir de la greu situació de vendes per la qual estava passant però que, almenys de moment, no ha tingut el rendiment esperat. No és casualitat llavors que la marca hagi decidit llançar una promoció interessant.

L'Alfa Romeo Tonale és un bon SUV prèmium

És cert que són molts els que continuen situant la marca italiana per sota quant a estatus i qualitat respecte a les prèmium alemanyes, però el cert és que aquest Tonale és un model que destaca en tots els sentits, sobretot a nivell de disseny com sol ser habitual en aquest fabricant.

 

També ho fa a nivell de motor, amb una mecànica de gasolina de 160 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i a un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, un argument cada vegada més important per a molts conductors al nostre país.

Com no podia ser de cap altra forma, per molt que l'oferta vagi associada a la versió més senzilla de totes, en aquest cas estem davant d'un model que arriba extremadament ben dotat de sèrie, també a nivell de qualitats, per la qual cosa, tret que la marca sigui un requisit absolut, aquest Alfa Romeo es presenta com una de les millors alternatives al BMW X1 al nostre país, sobretot tenint en compte que el seu preu de partida es queden els 2000 € per sota del model alemany.