El Volkswagen Tiguan s'ha convertit des de fa ja alguns anys en una de les referències de la marca alemanya tant a Espanya com a Europa, sent un dels C-SUV més venuts a les carreteres del vell continent malgrat no ser precisament una opció barata, o almenys no ser al mateix nivell que altres dels models més venuts del seu segment.

 

Es pot tenir en compte en aquest sentit que, com passa amb tants altres models de la marca alemanya, són molts els que prefereixen pagar aquest petit sobre cost davant altres fabricants com poden ser Seat, Peugeot, Renault, Kia i companyia i aconseguir amb un model un estatus superior i un nivell de qualitat i equipament de sèrie també superior sense arribar a evidentment a l'elevat cost de fer-se amb un model prèmium.

Volkswagen ampliarà la seva gamma de SUV amb el nou Tayron

Precisament per això fa gust molt bé a la marca alemanya que l'estratègia comercial que tenen pensada per al pròxim 2025 amb la seva gamma de SUV pugues que sigui millor que l'actual.

Entre altres coses perquè els plans del fabricant pansa per no llançar al mercat la versió Allspace del nou Tiguan, una versió que sempre s'havia caracteritzat per afegir un extra de mida i de capacitat de càrrega, si no apostar directament per un nou model anomenat Tayron que se situarà a mig camí entre el propi Tiguan i el Touareg, el SUV més gran de la marca.

 

De moment la marca no ha filtrat cap imatge oficial d'aquest nou model en la versió europea, però tot apunta que seguirà el llenguatge de disseny introduït per la nova generació del Tiguan, encara que en el seu cas comptarà amb un aspecte més robust i fins a cert punt més esportiu.

Tampoc no se sap les seves especificacions mecàniques, encara que sé que la marca ha deixat molt clar que totes i cada una de les versions arribaran amb transmissió automàtica i amb tracció a les quatre rodes, pel que en aquest sentit serà un model que s'aproparà més a les prèmium que a les generalistes, un model millor que el Tiguan i que hauria d'arribar, si tot va segons el previst en els plans de la marca, el 2025.