El Toyota Yaris Cross és un d'aquests models que no necessita precisament gaire presentació, entre altres coses perquè el model japonès passa per ser tota una referència del segment dels SUV urbans i que tenen el seu motor híbrid auto recarregable un dels seus millors arguments de venda.

És més, el fet que sigui un dels cotxes més venuts de la seva categoria provoca que alhora sigui un dels models més venuts en el que portem d'any al nostre país, convertint-se així en tot un encert per part d'una marca, Toyota, que sap molt bé que hi ha un fabricant en concret que està començant a convertir-se en una molèstia, entre altres coses perquè és una marca que ha llançat en els últims temps dos models que poden acabar robant-los moltes vendes.

 

Aquest fabricant no és cap altre que MG, una marca que fa poc va posar a la venda al nostre mercat el MG3, un seriós rival per al Toyota Yaris, i que ara acaba de fer el mateix amb la nova versió del MG ZS, en aquest cas un dur rival per al Yaris Cross ja que la marca low-cost l'ha dotat amb un motor híbrid auto recarregable.

El nou MG ZS HEV li robarà vendes al Yaris Cross

Com no podia ser de cap altra forma i com ocorre amb tots i cadascun dels models d'aquest fabricant, el millor argument de venda d'aquest nou ZS és el seu preu. Tal com podem veure en el configuradors de la marca, la versió d'accés d'aquest model té un preu que es queda just per sobre dels 20.000 €, encara que es pot tenir en compte que la versió intermèdia, que arriba allà molt bé dotat de sèrie, es queda per sota dels 23.000 €, preu que alhora es queda gairebé 4000 € per sota del qual té la versió més senzilla del Toyota, que freguen els 26.500 €.

 

Més enllà del preu, aquest nou ZS pot presumir de tenir un motor híbrid auto recarregable de 195 cavalls de potència, molt més potent que el que té el Toyota, així com de tenir molta més habitabilitat i bastanta més capacitat de càrrega al seu maleter, convertint-se en una opció molt més racional és el que es refereix a relació qualitat preu.

Evidentment aquest MG no té l'estatus que té el Toyota al nostre mercat, però no seria estrany que poc a poc anés guanyant pes i convertint-se, com ho ha fet el ZS de combustió, en un dels models més venuts a Espanya.