Si bé és cert que BYD és la marca de cotxes elèctrics amb més quota de mercat a nivell mundial, Tesla pot presumir de ser tota una referència entre aquells que busquen un elèctric prèmium i que compti amb un nivell de tecnologia en molts casos superior a la mitjana .

És més, la marca americana pot presumir de tenir models que s'han convertit en el somni de molts, com és el cas del Tesla Model S, un model que sigui actualitzat recentment amb una versió Plaid i que, malgrat ser molt veterà, té unes prestacions que el deixen a penes sense rivals directes.

Però el principal problema de la marca americana ja no és tant que la resta de marques clàssiques en la indústria estiguin també potenciant als seus elèctrics, sinó l'entrada del joc de gegants com és el cas d'Huawei.

Si bé és cert que Huawei fa ja temps que col·labora amb diferents marques en la indústria de l'automòbil, va ser fa dues setmanes quan va presentar un model en qui el gegant de la tecnologia xinès té posades moltes esperances: el Luxeed S7.

La tecnologia d'aparcament autònom del nou cotxe d'Huawei

En aquest cas estem davant d'una berlina de dimensions similars a la que tenen el Tesla però que compta amb un nivell de tecnologia quant a ajuts a la conducció molt superior a la del model americà.

 

És més, amb l'evident intenció de deixar a molts amb la boca oberta, la marca a optat per publicar un vídeo en el que evidencien com de bé que funciona el sistema d'aparcament autònom del seu nou model. Una tecnologia que, si bé és cert que encara està en fase de proves, sembla que serà una cosa habitual en el futur dels cotxes, especialment dels més capdavanters com és el cas d'aquest Huawei.

De moment aquest model ja s'ha posat a la venda a la Xina amb preus que oscil·len des dels poc més de 33.000 € a poc més de 42.000 € depenent de la versió, encara que des del fabricant ja han deixat molt clar que, almenys de moment, en els seus plans no està posar a la venda aquest model a les carreteres europees, el que evidentment dona un respir tant a Tesla com a la resta de fabricants elèctrics prèmium.