T'imagines conduir tot un cotxe elèctric de disseny trencador per menys de 245 euros al mes? Doncs la tens al teu abast, però implica optar per un sistema d'accés al teu cotxe que cada vegada sedueix més persones a Europa: ens referim al rènting, que posa a l'abast de qualsevol conductor cotxes excel·lents amb quotes assequibles i tot inclòs. El protagonista de l'oferta que ens ocupa és el Citroën ë C4.


Si ets dels que han caigut rendits a l'excel·lència del Citroën ë C4 però no vols comprar un cotxe, hi ha una altra manera de solucionar les teves necessitats que es diu rènting i inclou totes les despeses. Si hi optes, hauràs d'abonar una única quota mensual i, en ella, quedaran incloses totes les contingències: reparacions, canvis de pneumàtics, assegurança, impostos i altres. Només hauràs de preocupar-te de conduir, evitar les multes i recarregar la bateria quan faci falta, perquè ni del combustible no hauràs de preocupar-te en aquest cas.

Citroën Ë-C4

 

Fabricat a Espanya

El Citroën ë C4 és un crossover compacte elèctric que té una relació excel·lent entre qualitat i precio.Mide 4,36 metres de llarg, té una excel·lent aerodinàmica i aconsegueix una autonomia de fins a 357 quilòmetres gràcies al seu bateria de 50 kWh. Si circules principalment en entorns urbans, gairebé no hauràs de preocupar-te de les recàrregues. El cotxe es fabrica a Espanya, en concret en la planta que Stellantis manté a la localitat madrilenya de Villaverde. És, efectivament, l'antiga planta Barreiros. D'ella van sortir històrics vehicles com els Dodge, els Chrysler i els Simca i el seu promotor, senyor Eduardo Barreiros, estaria, segur, molt orgullós de veure com s'acobla en ella un cotxe 100% elèctric. La fàbrica, de nou, és peça clau de la història de l'automoció nacional.

Un cotxe eficaç

El Citroën ë-C4 compta amb un únic motor elèctric en l'eix davanter i té una potència màxima de 136 CV. La recàrrega de les bateries es pot realitzar mitjançant un carregador en corrent altern (AC) de fins a 7,4 kW o mitjançant un punt de recàrrega ràpid en corrent continu (DC) a potències de fins a 100 kW. Si fem ús d'aquest últim, el temps de recàrrega del 0 al 80% serà de 30 minuts. El nivell de confort que ofereix el cotxe és alt i el seu equipament és molt complet. No falten ajuts a la conducció, sistemes multimèdia i eines de connectivitat. I, a més a més, és bonic. Tot de cara.