Tant Mercedes com BMW i Audi s'han convertit des de fa ja molts anys en la primera opció de molts VIP que busquen un model que els situï per sobre de la resta a nivell d'estatus i pel qual estan disposats a pagar una bona quantitat de diners.
Tanmateix, tenint en compte que la immensa majoria dels fabricants prèmium no han apostat en els últims temps pel segment dels utilitaris, no és casualitat que una marca també prèmium però amb preus més temptadors com a MINI s'hagi convertit en la principal opció de molts VIP de les grans ciutats del nostre país com és el cas de Barcelona o Madrid.
I és que més enllà que aquest fabricant associat a BMW compti|expliqui amb el disseny dels seus cotxes com un dels seus principals arguments de venda, a nivell de qualitat de materials, de motors, d'equipament i d'estatus, els MINI segueixen sent opcions realment interessants entre els prèmium.
El nou MINI és ara 4.000 euros més barat
Ara la gamma d'aquest renovat model ha experimentat una rebaixa de preu de fins a 4000 €, pel que no seria estrany que les xifres de vendes van augmentar de forma notable, sobretot tenint en compte que s'acaba de renovar i que arriba excel·lentment esgotat en tots els sentits.
Totes les opcions arriben amb canvi automàtic de sèrie, i podem trobar opcions amb un motor de 156 cavalls de potència, opcions amb un motor de 204 cavalls de potència i les versions més esportives que eleven la seva potència fins als 230 cavalls, a més de comptar amb una versió elèctrica amb mecàniques de 184, 218 i fins a 248 cavalls de potència.
El seu rang de preu es mou des de poc menys de 28.000 € fins a més de 45.000 € en el cas de la millor versió, preus que els converteixen en opcions realment temptadores per a aquells que no tenen un pressupost ajustat i que busquen un cotxe d'unes dimensions molt petites però amb un disseny realment i cònic i, sobretot, un cotxe prèmium en tots els sentits sense arribar a tenir l'elevat cost que tenen altres models de marques top.