Hi va haver un temps al nostre país, i els que sempre han tingut Dacia com una de les seves marques de referència no saben gaire bé, que el fabricant romanès tenia diversos models a la venda al nostre país que podia presumir de tenir un preu fins i tot per sota dels 10.000 €. És més, el Dacia Sandero podia presumir l'any 2012, per exemple, de tenir un preu de partida en les seves versions més senzilles que es quedava per sota dels 8000 €.

Preus que avui dia han augmentat de forma notable, fins i tot per a Dacia, que continua sent una marca que aposta per uns preus extremadament baixos en comparació amb la resta de competidors i de marques a Espanya.

 

Així, la versió més senzilla del Sandero, un model que es pot destacar que és ara molt millor en tots els sentits respecte a les primeres generacions que van arribar al nostre país, s'acosten als 13.000 € com a preu de partida. Tanmateix, es pot destacar que, de tant en tant hi ha marques que opten per aplicar descomptes tan interessants que deixen les versions d'accés d'alguns dels seus models just a la barrera dels 10.000 €, per això molts els vegin com a autèntiques gangues.

El Fiat Panda més bàsic de tots costa menys de 10.000 €

I això és el que ha fet justament Fiat amb el Panda, un dels models més veterans dins de la seva categoria i alhora una de les autèntiques icones de la marca al nostre país.

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla d'aquest model té ara un descompte de ni més ni menys què gairebé 5000 €, de tal manera que aquesta versió d'accés es queda per sota dels 10.000 € sempre i quan, això sí, financem la compra amb la marca italiana.

 

Tenint en compte que és un dels models més veterans del seu segment, no compta ni amb l'últim en tecnologia ni amb un disseny precisament atractiu, però un dels grans punts a favor d'aquest Fiat és que porta de sèrie amb un sistema de micro hibridació lleugera, per la qual cosa des de la versió més bàsica de tots ja pot lluir amb orgull l'etiqueta eco de la DGT, una cosa que la immensa majoria dels seus rivals directes amb preus més elevats no poden dir.

No seria estrany llavors que, encara que aquest model no es vagi a convertir precisament en top vendes a Espanya, aquesta oferta l'ajudarà a augmentar la seva quota de mercat a les nostres carreteres.