A Cupra tenen molt clar que no poden adormir-se en els llorers. Fan gust molt bé a la marca espanyola que, per molt que estiguin tenint un èxit segurament inesperat per molts quan Seat va decidir apostar per ells com una marca pròpia, el pitjor que poden fer és celebrar les seves bones xifres de vendes sense continuar treballant de cara un futur igual de prometedor.

De fet, si bé és cert que les xifres de vendes de Cupra són més que fantàstiques, entre altres coses perquè el seu Formentor pot presumir de ser el 13er model més venut fins a la data al nostre país, també ho és que l'èxit d'aquest model té un costat negatiu: i és que concentra massa vendes dins del catàleg de la marca.

 

Que un model en concentri més del 90 % de les vendes d'una marca no és sempre un bon senyal. És cert que Cupra és una marca jove i que el fet que el seu primer model dissenyat exclusivament per ells estigui sent un èxit és més que una bona notícia. Això sí, saben molt bé els espanyols que han d'augmentar el nombre dels seus models d'èxit a Espanya si no volen estancar-se en aquest sentit.

Cupra rebaixa el preu del seu Born fins a deixar-lo per sota del Formentor

I una de les millors armes que té Cupra perquè les seves vendes no se centrin tan sols en el Formentor és el Born, el primer model 100 × 100 elèctric de la marca espanyola. De fet, no és que sigui cap secret que els plans del Grup Volkswagen passa per fer de Cupra una de les marques electrificats de referència del segment, amb un toc tan esportiu com el que té actualment els seus models i amb preus això si per sota de les prèmium.

Això per això que el fabricant ha adoptat per aplicar ara encara més interessant descompte al seu compacte elèctric que, de fet, com bé podem veure en quecochemecompro.es, deixa el preu d'aquest model per sota del qual té Formentor.

 

Amb un Ddscuento de més de 8.000 €, el preu de la versió més bàsica d'aquest Born es queda ara per sota dels 32.000 €. Tenint en compte que és un compacte 100 × 100 elèctric amb més de 200 cavalls de potència i una autonomia que supera els 400 km, que compta amb un disseny esportiu que li senti més que bé i que el diferencia d'altres rivals directes, i que compta amb l'últim en tecnologia de la marca, és evident que és un preu més que atractiu.

És més que probable que les vendes d'aquest model augmentin amb aquest tipus de promocions per part de la marca. De fet, aquesta és precisament la intenció de Cupra, que vol anar diversificant a poc a poc la gamma de models d'èxit al nostre país sense deixar de tenir en compte que el Formentor és i serà durant molt temps el seu model més venut.