Gairebé 55.000 euros són molts euros i aquest preu, per descomptat, és prohibitiu per a molts a Espanya, però és el que Cupra li ha assignat al seu nou Cupra León VZ Cup. Amb ell, enriqueix la gamma d'aquest vehicle, que destaca per les seves qualitats dinàmiques i esportives. Vegem les raons que justifiquen aquest preu.

Cupra León

Molt més que una simple versió del Seat León

Qui pensi que el Cupra León és només una versió del Seat homònim, s'equivoca: la carrosseria pot semblar la mateixa, però hi ha molts detalls que ens demostren que som davant d'un cotxe completament diferent: fars Matrix LED de sèrie, llantes d'aliatge de 19 polzades amb exclusiu disseny i uns acabats interiors que per a si voldria aquell gairebé mític Seat Exeo del qual tants s'acorden i que va ser un dels top de gamma històrics de Seat. Com en el cas del Seat Lleó, hi ha dues versions: la convencional i la Sportstourer o familiar i tenim també avantatges com el selector de maneres de conducció Cupra Drive Profile, el sistema de direcció|adreça progressiva, detector d'angle mort, assistent de sortida, alerta de trànsit|tràfic posterior, control de creuer predictiu i fins i tot assistent d'embussos.

Un cotxe electrificat

El millor, tanmateix, són els motors. Mentre en Seat tenim un molt limitat ventall d'opcions, Cupra ens ofereix per al León una versió PHEV de 245 CV, un gasolina amb 300 CV i un TSI de 310 CV. En tots els casos, els preus superen els 50.000 euros. La versió més econòmica és el PHEV amb carrosseria convencional, que surt per 52.710 euros i la més cara, el TSI de 310 CV en versió Sportstourer, que surt per 58.550 euros.