Per a molts i moltes conductores, el millor Cupra Formentor és la versió híbrida endollable. Una variant que barreja el millor dels dos mons, el de combustió interna i l'elèctric, que ofereix una potència de 204 CV i que permet al comprador aprofitar els ajuts del Pla MOVES III. Un descompte a què també pots sumar el que Cupra fa a tall de benvinguda aquest mes d'octubre.
El Cupra Formentor és un tot camí que se situa per sobre de l'Ateca, però per sota del Seat Tarraco. Presenta unes mesures de 4.450 mm de llarg, 1.510 mm d'alt i 1.839 mm d'ample, amb una distància entre eixos de 2.680 mm i un maleter de 345 litres, ampliables fins als 1.415 l.
El millor Cupra Formentor és per a molts l'híbrid endollable
És un model que vessa virtuts. Disseny esportiu, confort interior, un equipament molt complet, un bloc molt eficient, qualitat als materials i en la construcció... No té res a envejar dels models més prèmium.
La versió híbrida endollable munta un bloc que utilitza un motor tèrmic de gasolina 1.4 que desenvolupa 150 CV de potència i 250 Nm de parell màxim, i un d'elèctric de 116 CV de potència i 330 Nm de parell. En total aconsegueix 204 CV de potència i 350 Nm de parell, accelerar de 0 a 100 km/h en 7,8 segons i una velocitat punta de 205 km. Així mateix, el motor elèctric se serveix d'una bateria de 12,8 kWh amb què aconsegueix un 60 km d'autonomia.
Un model que té un preu de 41.710 euros. Però això no és el que hauràs de pagar aquest mes d'octubre. D'una banda, perquè si compleixes els requisits, podràs aprofitar fins a 5.000 euros dels ajuts del Pla MOVES III. Per un altre, perquè Cupra descompta 1.210 € a tall de benvinguda. Sí, per la cara. Amb tot, al pots obtenir un preu final de 35.500 euros pel qual molts consideren que és el millor Cupra Formentor.
No t'acabes l'equipament
I atenció a l'equipament. La versió PHEV del Formentor inclou de sèrie:
- Llantes d'aliatge 46cm (18 ''') PERFORMANCE 38/1
- Vidres laterals fumats, a partir del pilar B i lluneta posterior fumat fosc
- Servei online amb UCO, sense codif. unitat princ. àudio, sense interconnexió amb bloqueig electrònic marxa
- Retrovisors exteriors elèctrics, calefactables, plegables elèctricament i funció descens retrovisor acompanyant en aparcament
- Control per veu
- Pilots posteriors LED, indicadors animats direcció marxa
- Llums de lectura LED amb activació tàctil: 2 en places davanteres + 2 en places posteriors
- Receptor de ràdio digital
- Connectivity box: Carregador sense fil
- Digital Cockpit
- 7 altaveus
- Assistent d'engegada en pendent
- Assistent per als llums de carretera
- Connexió d'intervals d'escombrada de l'eixugaparabrises, amb sensor de llum i pluja
- Llums antiboira LED amb funció cornering
- Coixí de seguretat lateral davant, amb coixí de seguretat per al cap i coixí de seguretat d'interacció davant
- Coixí de seguretat per a conductor i acompanyant, el de l'acompanyant amb desactivació del coixí de seguretat
- Fars principals LED amb lent
- Fre de mà elèctric
- Detector de fatiga
- Mirall interior electrocromàtic
- Control de pressió dels pneumàtics
- Recordatori de cordat de cinturons en places davanteres i posteriors
- Bloqueig del diferencial (XDS) assistent de tracció dinàmica
- Cambra i/o sensor de distància (sistema d'assistència al conductor)
- Trucada d'emergència privada
- Sistema d'alerta per canvi involuntari de carril
- Recolzabraços en consola central amb calaix integrat , posavasos i sortides d'aires posteriors
- Climatronic (3 zones) amb panell de comandaments del climatitzador darrere
- Presa de 12V en part davantera
- Alçavidres elèctrics amb interruptor confort i limitador de força
- Recolzabraços central davant
- Ajuda d'aparcament
- Presa de 230 V al maleter
- Extern, USB tipus C presa i toma(s) de càrrega
- Mirror Link