A Dacia són plenament conscients de l'èxit que té el seu Sandero, un model que va arribar fa ja molts anys al vell continent de la mà de la marca romanesa i ho va fer amb uns preus que van posar ja dels nervis a moltes marques generalistes. És més que evident que, sent com és un model low-cost, aquest Dacia no es pot comparar en gaires sentits amb alguns models generalistes amb què competeixen el seu segment com pot ser el cas d'un Peugeot 208, un Renault Clio o un Opel Corsa.

Tanmateix, també és cert que a mesura que han anat passant els anys i aquest model ha anat evolucionant amb les noves generacions la seva qualitat general també ha anat augmentant, així com ho ha fet també la seva eficiència referent a mecàniques, la seva tecnologia i el seu disseny.

 

En aquest sentit, el fabricant romanès són molt conscients que les versions d'accés d'aquest Sandero no són ni de lluny les més venudes. És més, la versió més venuda d'aquest model és la que compta amb la carrosseria tipus crossover, la Stepway, i dins d'aquestes són les opcions intermèdies tant nivell de motor com d'equipament les que més èxit tenen a nivell comercial.

Dacia estrena una nova versió del Sandero a Itàlia

Però no ha estat precisament la versió Stepway sinó la versió amb carrosseria normal la que has rebut ara una nova incorporació a la seva gamma, encara que de moment ho ha fet tan sols al mercat italià. No és cap altra que la versió Streetway Journey, una versió que tan sols es pot configurar juntament amb nivell màxim d'equipament i d'acabat d'aquest model romanès i que es converteix en una opció interessant per a aquells que busquen pagar poc per un model que ha deixat de ser tan senzill com ho va ser en el seu moment.

 

Per molt que a nivell de materials continuï sent un model que està potser un pas per darrere dels seus rivals generalistes, a nivell de tecnologia i d'equipament de sèrie, especialment en aquesta versió, la més ben dotada, no té res a envejar. Una versió que es pot associar tant al motor de gasolina 90 cavalls amb canvi automàtic com el motor GLP de 100 cavalls amb canvi manual, per 17.550 euros i 16.900 euros respectivament, sent aquest últim l'opció més interessant a nivell de consums i emissions.

Veurem si la marca associada a Renault opta per posar a la venda aquesta versió al nostre país. En el cas del qual així sigui, és molt probable que es converteixi en una de les més venudes dins de la seva gamma.