Tan sols fa falta veure les xifres de vendes que han aconseguit el Dacia Duster en els últims anys a Espanya i a Europa per adonar-se'n de què, per molt que hi sigui SUV no hagi aconseguit tenir les excel·lents xifres de vendes que ha aconseguit el Sandero, el model que va acabar convertint-se al cotxe més venut en Europa del 2024, estem davant d'un dels reis de la categoria, un model que es converteix en el submucosa de referència per a tots aquells conductors que tenen un pressupost ajustat i no volen pagar per certs luxes.
Un Duster que ha estrenat recentment una nova generació en la que es fa evident el salt davant que ha donat la marca tant en matèria de disseny com quant a qualitat de materials i tecnologia, tenint en compte a més que aquest model compta per primera vegada en la seva història amb una versió híbrida auto recarregable, un pas endavant importantíssim tenint en compte que aquest tipus de motors s'han convertit en una tendència més que notable a les carreteres del vell continent.
El Bigster ja li està robant molt mercat al Duster
Això sí, no és que sigui precisament cap secret que, si bé és cert que molts van aplaudir l'arribada d'aquesta nova generació del Duster amb el seu nou disseny i la seva nova tecnologia, són molts també els que asseguren que el gran encert de la marca ha estat precisament llançar al mercat el seu germà gran, el Bigster, un model que millor en tots els aspectes al germà petit i que ja està arrasant a Europa amb més de 10.000 reserves a tot el continent, una xifra que evidencia que som davant d'un model que està cridat a convertir-se en un dels més venuts a les carreteres europees en els propers anys.
Són molts els motius que expliquen l'èxit que està tenint aquest model que acaba d'aterrar a molts concessionaris, però tenint en compte que la versió més ben equipada d'aquest model que compta amb una mecànica híbrida auto recarregable i amb elements fins ara inèdits als cotxes de Dacia com és el cas del sostre panoràmic o la contraporta elèctrica tingui un preu que se situa just per sobre dels 30.000 € el converteix en una de les millors opcions quant a relació qualitat preu del seu segment, a més de ser un dels models més amplis i amb més capacitat de càrrega.
No seria estrany que, una vegada s'assentarà definitivament i les seves vendes van anar augmentant, el Bigster acabés sent un motiu de preocupació real per a un Duster que sap que ara ja no té rivals tan sols fora dels concessionaris de Dacia.