Feia ja molts mesos, anys fins i tot, que no eren pocs els conductors que estaven esperant amb ganes que Dacia presentar oficialment el seu Bigster, un model que se situa un esglaó per sobre quant a mida respecte al Duster i que es converteix així en el SUV més gran mai creat per la marca.

Per molt que el Duster s'hagi convertit en els últims anys en tota una referència en el segment dels SUV de mida urbana, en el fabricant associat al grup Renault son molt conscients que apostar per un model superior quant a mida, prestacions, habitabilitat, capacitat de càrrega i equipament a un preu que el situï per sota de la mitjana i serà una fórmula més que guanyadora.

 

No és casualitat llavors que, veient com alguns fabricants xinesos com és el cas d'Omoda o MG estan apostant per aquesta fórmula, en Dacia hagin volgut entrar en el segment dels SUV de mida compacta donant un cop a sobre de la taula amb un model que el té tot per triomfar.

El Dacia Bigster serà clau a Europa

Un dels millors arguments de venda d'aquest model és que, al marge de comptar amb el nou llenguatge de disseny de Dacia, un llenguatge i disseny que molts consideren molt atractiu i que ella es va anticipar al seu dia amb el nou Duster, aquest model guanya quant a habitabilitat i capacitat de càrrega, amb ni més ni menys que 670 l de capacitat al seu maleter, xifres que el situen en les posicions més altes de la seva categoria.

Així, aquest model es converteix en un SUV molt familiar perfecte també per a aquelles famílies que tinguin cert esperit aventurer, entre altres coses perquè comptarà amb versions amb tracció les quatre rodes.

 

Evidentment les versions amb nivells d'acabat més alt és seran les que porten més ben dotades quant a equipament i tecnologia, però es pot tenir en compte que la marca ha fet un salt endavant en aquest sentit, perquè el que des de les versions d'accés ja comptarem amb un model bastant complet.

Un altre punt molt a favor seu és que totes i cada una de les opcions mecàniques que es vendran a Espanya comptaran amb etiqueta ECO, independentment de si arriben amb un motor de GLP, amb un motor micro híbrid o amb un motor híbrid auto recarregable. De moment es desconeixen els preus, però la idea de la marca és que situï per sota de la mitjana del seu segment.