Els que van a concessionaris de marques prèmium com és el cas de Mercedes, BMW i Audi ho fan no tan sols a la recerca de models prèmium per marca, sinó també a la recerca de models que comptin amb l'últim en tecnologia del mercat així com amb un nivell de qualitat molt superior a la mitja.

En aquest cas estem davant de conductors que estan disposats a pagar la important diferència de preu que hi ha entre un model generalista i un model prèmium, especialment en les versions molt millor dotades dels models prèmium.

Un bon exemple d'això és un dels models que més alegries a la Mercedes en els últims anys al nostre país, el GLC, un SUV d'unes dimensions ja considerables que pot presumir de ser un dels models més venuts dins de la seva categoria i de ser el responsable de gairebé una de cada quatre matriculacions de la marca alemanya al nostre país.

Es pot destacar que en cap cas no estem davant d'un model barat, entre altres coses perquè la seva versió més senzilla ja supera els 60.000 €. Això sí, tenint en compte que són pressuposats i preus alts, no són pocs els que opten per anar a buscar la versió més interessant d'aquest model, una versió que permet recórrer ni més ni menys que 100 km sense gastar ni un una gota de combustible.

El Mercedes GLC amb motor dièsel híbrid endollable és una opció molt top

La versió en concret és la que porta sota el nom de 300 de 4MATIC, una versió que compta amb un motor híbrid endollable en el qual la base és un motor de 197 cavalls de potència i un motor elèctric amb què, conjuntament, acaba oferint més de 330 cavalls de potència.

 

El millor en el seu cas és que, com bé saben els que ja tenen un d'aquests Mercedes, aquest GLC, i concretament aquesta versió, pot presumir de tenir una autonomia en manera elèctrica del meu més ni menys entre 112 i 128 km segons el cicle d'homologació WLTP, és a dir, és un model que pot presumir de ser durant els primers com a mínim 100 km de circulació sense gastar ni un euro de dièsel.

Això sí, com passa amb tots els models que comptenamb aquest tipus de motor, una vegada s'esgota la bateria del motor elèctric entra en joc el motor de combustió, i allà el consum sol ser el mateix que el que té un model amb un motor de combustió tradicional, i fins i tot una mica superior tenint en compte el pes més gran que tenen els indis endollables.