En un moment com l'actual en el qual el segment dels SUV de mida compacta s'ha convertit en el principal camp de batalla en la indústria automòbil al nostre país, no és casualitat que cada poc temps arribin novetats molt importants en aquest sentit.

Tampoc no és casualitat que alguns dels models més venuts en aquest segment a Espanya passin per ser opcions molt interessants referent a la relació qualitat preu, així com opcions que comptin amb un disseny modern i amb molta tecnologia de sèrie. Bons exemples d'ells són el Hyundai Tucson, el Kia Sportage un Nissan Qashqai, al marge d'un Volkswagen Tiguan que continua sent també tota una referència a les carreteres espanyoles i europees.

 

Tanmateix, es pot destacar que, d'entre les moltes opcions que podem escollir en aquest segment, hi ha algunes que destaquen per tenir una excel·lent relació qualitat preu malgrat que no siguin les opcions ni més atractives trobar disseny ni més modernes en la qual cosa es refereix la tecnologia. Una opció que encaixi en aquest grup és el Skoda Karoq, un SUV que, malgrat que és dels més veterans, continua sent una molt bona opció.

El Skoda Karoq és una excel·lent opció familiar

En aquest cas estem davant d'un dels models més veterans del seu segment però, com sol ser habitual a la marca txeca, un dels models que pot presumir de ser dels millors referent a l'habitabilitat, comoditat i capacitat de càrrega, sent així una de les opcions més familiars de la seva categoria.

La marca sap que ha de compensar l'experiència del seu model amb bones promocions, per això ha optat ara per una oferta que passa per un sistema de finançament flexible en el qual la quota mensual és de tan sols 150 € al mes per a la versió que arriba amb un motor de gasolina de 116 cavalls de potència associat a una transmissió manual i al nivell d'equipament Selection, que arriba ja molt bé dotat de sèrie.

 

El preu al final comptant amb tots els interessos i les comissions es queda per sobre dels 31.000 €, una quantitat que el converteix en una opció molt interessant tenint en compte també que aquest motor, sense ser precisament el més potent ni el que ofereix millors prestacions, va acabar oferint un consum de menys de 6 l als 100, una mica també a tenir en compte.

Evidentment es troba lluny de la qualitat i del nivell d'equipament i a tecnologia amb què arriben models com el Volkswagen Tiguan, però aquest Skoda continua sent una opció interessant.