El Renault Captur s'ha convertit en una de les principals alegries de la marca francesa tant a Espanya com a Europa en els últims anys. Un model que recentment ha rebut una actualització de meitat de cicle en la qual s'ha posat al dia en matèria de disseny, amb importants canvis especialment en la seva part frontal convertint-lo en un model més atractiu i més conforme amb el llenguatge de disseny actual del fabricant francès.

En aquest cas, com bé saben els que s'han interessat en aquest model, després d'aquesta actualització de meitat de cicle la marca ha decidit eliminar les versions híbrides endollables, versions que tot just no es venien, per la qual cosa ara en la versió més interessant per a aquells que no tinguin el pressupost el seu principal argument de compra és la versió híbrida auto recarregable.

 

Una versió híbrida auto recarregable que arriba amb un motor de 145 cavalls de potència i que, tal com podem veure en el configuradors del fabricant francès, té un preu de partida de més de 26.000 € amb la versió de l'equipament més senzill de tots, elevant el seu preu per sobre dels 31.000 € en el cas de la versió més ben dotada en tots els sentits.

El Mitsubishi ASX, una còpia Renault Captur però molt top

Un model que, com bé saben els que estan molt atents a Renault, té molts rivals directes al nostre mercat, entre ells un model que no deixa de ser una còpia gairebé idèntica. I és que fruit de l'aliança entre Mitsubishi i Renault, la marca japonesa va decidir fa un temps llançar al mercat un ASX que no deixa de ser un Captur maquillat, amb alguns petits canvis en la part estètica, especialment al seu frontal.

 

En el cas del model japonès, més enllà que evidentment comparteix motor i la immensa majoria de la tecnologia amb el model francès, té un preu de partida de més de 31.000 € en la seva versió més senzilla, encara que es pot destacar que la versió més senzilla del model japonès s'equipara o fins i tot supera a la versió total del model francès, per això molts ho vegin com una opció més interessant tenint en compte que és pràcticament el mateix cotxe.

El problema en aquest cas és que, com ocorre també amb altres opcions de Mitsubishi com és el colt, que no deixa de ser un Clio maquillat, la immensa majoria dels conductors prefereixen anar a buscar el model original.