Els que tenen a Renault com una de les seves marques de referència des de fa ja molts anys a Espanya i a Europa saben molt bé que el fabricant francès ha firmat en els últims temps alguns acords amb altres fabricants de molt pes per compartir tecnologia i plataformes, de tal manera que així poden acabar abaratint costos a l'hora de fabricar certs models i poder tenir així més beneficis.
En el cas de la marca francesa, alguns dels seus acords són amb marques japoneses tant importants i tan assentades al mercat internacional com és el cas de Nissan o Mitsubishi. Precisament és aquesta última marca la que, de la mà d'aquests acords, ha decidit dur a terme una estratègia que per a molts és certament arriscada però per a tothom és tot un encert.
Aquesta estratègia no és cap altra que la d'agafar alguns dels models de Renault més reeixits a les carreteres espanyoles i europees i, amb mínimes modificacions a nivell de disseny, posar-los a la venda als concessionaris de Mitsubishi amb el logo de la marca japonesa. Els millors exemples en aquest cas no són d'altres que el Mitsubishi Colt, que no deixa de ser un Renault Clio amb el logo de la marca japonesa, i el Mitsubishi ASX, la mateixa situació però amb el Renault Captur.
El Mitsubishi ASX té una bona oferta
Si bé és cert que continua sent molts els que opten per anar directament a buscar la marca original a l'hora de fer-se amb un model d'aquestes característiques, es pot destacar que el Mitsubishi ha optat per llançar una promoció molt interessant per a la versió d'accés del seu ASX, un model que, com el captura, s'acaba de renovar amb un nou llenguatge de disseny i per tant té un toc molt més atractiu, tecnològic i en alguns casos fins i tot previ, especialment en les versions superiors.
Tenint en compte totes les promocions i descomptes, el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest model es queda just per sobre dels 23.000 €, un preu que arriba associat a una versió amb l'acabat més bàsic de tots però amb el qual aquest model arriba ja molt bé dotat de sèrie i amb un motor de gasolina de 140 cavalls de potència que arriba alhora associat a una transmissió manual de sis velocitats i, sobretot, a un sistema de micro hibridació lleugera.
Per tant, estem davant d'un model que pot presumir de la qual cosa és l'etiqueta ECO de la DGT, un argument de compra cada vegada més important per a molts conductors a Espanya, especialment per a un model d'aquestes característiques pensat per moure's habitualment per entorns urbans i interurbans.