Un dels grans objectius que tenia MG, la històrica marca britànica que ara forma part del gegant asiàtic Saic Motors, quan va aterrar de nou al nostre país no era cap altre que el de convertir-se en tota una referència entre aquells conductors que buscar al cotxes barats però amb una bona relació qualitat preu.

 

En aquest sentit, tan sols fa falta veure les xifres de vendes que està aconseguint alguns dels seus models, sobretot el ZS, un model que pot presumir de ser ni més ni menys que el sisè cotxe més matriculat a Espanya el que portem d'any, per adonar-se que l'aposta del fabricant xinès ha estat i continua sent més que guanyadora, entre altres coses perquè s'està posicionant com una alternativa interessant a marques com Dacia, amb models amb preus imbatibles i que, a més, arriben molt ben dotats de sèrie en tots els sentits.

El MG3 pot convertir-se en un malson per a Toyota

Una de les seves grans novetats al nostre mercat és el MG3, un model que ha estrenat una nova generació i que es converteix en un dels utilitaris més interessants de les carreteres espanyoles, entre altres coses perquè alhora pot presumir de ser el cotxe amb un motor híbrid auto recarregable més barat que es pot comprar ara a Espanya.

 

Conscients que aquest model s'anava a enfrontar a un home estan consolidats com és el cas de Toyota Yaris o el Renault Clio, que els dos casos compten amb motors híbrids auto recarregables en les seves gammes mecàniques, en el fabricant han optat per anar un pas més enllà i no tan sols fixar un preu de partida que es queda per sota dels 18.000 € i per tant es queda que relaxo del model japonès i francès, sinó convertir aquest MG3 en un model molt interessant tant a nivell de motor com d'equipament.

I és que la seva mecànica híbrida auto recarregable compte amb 195 cavalls de potència des de la versió d'accés, molt més potent que el Toyota i el Renault, una mecànica que li permet tenir un consum de tan sols 4,4 l als 100 i que a més i porta acompanyades des de la versió més senzilla de totes per un nivell d'equipament equiparable al de les versions més elevades tant del japonès com del francès. Molts arguments a favor d'un model que apunta a convertir-se en tota una referència en Espanya.