No és que sigui precisament cap secret que és un dels principals motius pels quals Citroën s'ha convertit en una de les marques de referència tant a Espanya com a Europa des de fa ja molts anys és perquè els francesos sempre s'han caracteritzat per llançar al mercat models amb una excel·lent relació qualitat preu, especialment en els últims anys on han apostat per apropar-se més a les marques low-cost que a les prèmium.
Un bon exemple d'això és la nova generació del Citroën C3 Aircross, un SUV que ha guanyat en tots els sentits respecte a la generació anterior, sobre tot el que es refereix a la mida i, alhora, quant a habitabilitat i capacitat de càrrega. I és que es pot tenir en compte que aquest model pot presumir de ser un dels SUV amb capacitat de fins a set places més compactes del mercat i, sobretot, més barats.
L'aposta de la marca en aquest sentit és interessant, entre altres coses perquè és molt conscient que, si bé és cert que la immensa majoria dels conductors optaran per la versió de cinc places, comptar amb una versió de set places garanteix tenir un enorme maleter i convertir-lo així en una opció més polivalent que la generació anterior, que se situava un segment inferior quant a mida.
El Citroën C3 Aircross és una ganga, però té truc
Tal com podem veure en el configuradors de la marca, la versió més senzilla d'aquest model que arriba amb un motor de gasolina de 100 CV i canvi manual, té un preu que es queda per sota dels 19.000 €, un preu que tenint en compte les seves dimensions és més que evident que el converteix en una ganga.
Això sí, es pot tenir en compte que comptar amb un preu tan baix té truc, entre altres coses perquè, com bé saben aquells que s'han interessat en aquest model, Citroën ha optat per apropar-se molt a marques low-cost en el que es refereixi equipament en les seves versions més senzilles.
Un bon exemple en aquest cas és que la versió més bàsica d'aquest nou model no compta amb cap pantalla de sistema d'info entreteniment, sinó que compta amb un suport per al mòbil i utilitzar aquest per a les funcions de navegació i com a equip de so mitjançant connexió Bluetooth. Per comptar amb aquest sistema d'info entreteniment a través de la pantalla així com amb elements d'equipament que són ja gairebé habituals al mercat d'avui dia haurem d'anar a la cavat intermedi perquè haurem de pagar ja més de 21.000 €, un preu que continua sent realment interessant.