EBRO està de tornada. La històrica marca espanyola ressorgeix amb el S800, un SUV de set places que arriba per competir amb els grans. Espaiós, ben equipat i amb un preu competitiu, aquest model marca el retorn d'una firma que va deixar empremta en la indústria espanyola.

 

I és que un bon argument al seu favor és que es fabrica a España, en concret el S800 es fabrica a la Zona Franca de Barcelona. Una picada d'ullet al passat i un gran pas cap al futur. Un model que ja el mes de gener passat ha registrat les seves primeres matriculacions, fent evident que, encara que no el tindrà fàcil, apunta a ser o model amb un bon futur per davant.

Primeres matriculacions d'un model amb un bon futur per davant

I és que el S800 no passa desapercebut. Amb els seus 4,7 metres de llarg, el seu disseny sòlid i el seu caràcter imponent, EBRO planta de cara a cara amb models com el SEAT Tarraco o el KGM Torres. Línies modernes, detalls cuidats i una sensació de seguretat en cada angle.

Pel que es refereix al motor, EBRO aposta per una mecànica de gasolina 1.6 T-GDi de 147 CV. Suficient per moure amb facilitat aquest SUV de generoses dimensions. La caixa automàtica de doble embragatge (DCT) de set velocitats permet una conducció còmoda i eficient. Quant al consum, 7,8 litres cada 100 km el situen dins de la mitjana del segment.

 

El S800 arriba amb dos nivells d'equipament: Prèmium i Luxury. Des del model bàsic ja s'inclouen elements com llantes de 19 polzades, fars LED, pantalla tàctil de 15,6 polzades compatible amb Android Auto i Apple CarPlay, climatitzador bizona i control de creuer adaptatiu. Els qui busquin una mica més exclusiu poden optar per l'acabat Luxury, que suma sostre solar panoràmic, seients ventilats, sistema de so Sony i assistent d'aparcament automàtic.

Pel que es refereix als preus, la versió Prèmium té un preu de 36.990 €, mentre que la Luxury augmenta el seu preu 2.000 euros fins als 38.990 euros. Un altre argument al seu favor és que EBRE ofereix una garantia de 7 anys o 150.000 km, una cobertura superior a la de moltes marques rivals.

Veurem quin és el futur d'aquest model al nostre país, però el que sembla evident és que el fabricant, un històric de la indústria espanyola, ha tornat per la porta gran.