El Citroën C5 Aircross és un dels vehicles que millor resultat està oferint pel que fa a vendes a la firma francesa. Es tracta d'un vehicle amb àmplia trajectòria que, a més, acaba pràcticament de ser renovat en assolir l'equador de la seva vida comercial. Té molts avantatges, però també algun defecte. Un, que ha de veure amb a suspensió, resulta per a molts insalvable. Veurem quin és.
Un cotxe amb la suspensió molt tova
Per a molts, és un defecte greu; però, per a d'altres, és una virtut: la suspensió del C5 Aircross és tova i això fa que els sots i les imperfecccions de la carretera s'absorbeixin perfectament. Per a conductors calmats als quals agrada una conducció sòbria i no li demanen al seu vehicle res més que confort i amplitud, és una virtut, però els qui són més aficionats a l'esportivitat i exigeixen al seu vehicle sensacions dinàmiques, suposarà un desavantatge. També hi ha una altra qüestió que de pot millorar: la qualitat dels plàstics interiors.
Moltes virtuts
Els defectes estan, tanmateix, compensats de sobres per les virtuts: el banquet posterior és lliscant, l'espai interior és immens i el maleter assoleix gairebé els 580 litres, que es queden en 460 si tries un motor PHEV. Sigui quin sigui el propulsor que escullis, el vehicle és molt silenciós. I l'equipament és gairebé perfecte: els seients, denominats Citroën Advanced Confort, porten 15 centímetres addicionals d'escuma i pot arribar a incloure fins i tot calefacció i massatge. L'aïllament acústic és excepcional. En suma, un gran cotxe.