En Jeep són molt conscients de què, a diferència d'altres marques a la venda a Espanya, en el seu cas el té més complicat per aconseguir bones xifres de vendes. D'una banda, perquè en ser una marca que se situa un esglaó per sobre quant a qualitat i, per tant, també quant a preu, molts opten per marques menors. Per un altre, perquè la seva oferta de models no és que sigui molt variada, tenint en el Renegade i el Compass les seves dues millors armes.

En el cas del primer, es tracta d'un SUV urbà que, per molt que tingui una imatge de model offroad, les seves prestacions lluny de l'asfalt deixen tant a desitjar com les de la immensa majoria dels seus competidors.

 

En el segon cas, el Compass sí que pot presumir de tenir més vocació d'aventurer, encara que haurem d'anar, com passa amb el Renegade, a les versions Trailwalk per poder fer d'ell un tot terreny pur i amb molta grapa.

Això sí, és la versió d'accés, la del Compass més senzill de tots, la que compta ara amb una promoció que provoca que molts ho vegin com una ganga tenint en compte que la seva qualitat està un esglaó per sobre de la dels Seat Ateca, Kia Sportage i companyia.

L'únic inconvenient del Jeep Compass més senzill de tots

Un Compass que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, té un preu de partida en la seva versió d'accés de tan sols 28.184 euros tenint en compte ja el descompte aplicat per finançament, que és de ni més ni menys que 6.966 euros. Així, per aquest preu, en qüestió de disseny i qualitat, pocs models li poden fer ombra.

El problema en aquest cas és que la mecànica en aquesta versió d'accés no és que sigui precisament la millor. I és que Jeep l'ha dotat amb un 1.3 de 130 cavalls de gasolina. És evident que no és una mala mecànica i que, en una conducció tranquil·la i relaxada, aquest motor és més que suficient per al dia a dia en ciutat així com en carreteres i autopistes.

 

Tanmateix, sí que és cert que és un motor que es queda molt curt a l'hora d'exigir-lo en certs moments, i més tenint en compte que és un model pesat i que, si anem carregats o amb les places plenes, sí que en alguns moments podem trobar a faltar aquesta potència extra que sí que arriba en versions superiors com la de 150 cavalls.

Això sí, si el que es busca és un SUV equilibrat i sense necessitar moltes prestacions i amb un equipament de sèrie més que notable amb molt bona qualitat, poques opcions hi ha millor que aquest Jeep Compass. I més si tenim en compte la rebaixa que ha aplicat ara la marca una versió d'accés que, per a molts, més enllà de l'inconvenient del motor, fa d'ell una ganga.