Lexus és una marca prèmium, en concret la marca prèmium de Toyota, i com a bona marca prèmium que és, no és que fixi preus precisament baixos. Tanmateix, la part positiva de Lexus és que, malgrat que no és en cap cas una marca barata, sí que tenen preus que l'ajuda a ser molt competitiva davant les tres prèmium alemanyes de referència, Mercedes, Audi i BMW.

I és que sent com és la marca prèmium de Toyota, a Lexus es poden aprofitar de tota la tecnologia dels japonesos, especialment quant als seus motors híbrids. I parlant de Toyota és evident que no és poca cosa.

 

És per això que són cada vegada més a Espanya els que, com passa amb els Toyota, veuen en els Lexus models alternatius a les marques 'clàssiques'. I un dels models que més està ajudant als japonesos en aquest sentit és el NX, un SUV de mida mitjana que no té res a envejar quant a qualitat a models com el Mercedes GLC, l'Audi Q5 o el BMW X3.

El preu del Lexus NX és la millor arma de la marca japonesa contra les prèmium alemanyes

Això sí, quant a preu, aquest model està un pas per davant. I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu del Lexus NX és ara de tan sols 46.500 euros, un preu molt top que arriba amb un descompte ja aplicat de 3.000 euros sempre que optem per finançar la compra amb la marca japonesa.

Tenint en compte que no és un model barat per gaire que sí que sigui més barat que bona part dels seus competidors, és al motor on Lexus guanya també la partida. I és que, com no podia ser de cap altra manera sent com és un model prèmium de Toyota, aquest NX compta de sèrie amb un motor híbrid pur.

En aquest cas, amb un 2.5 HEV de 242 cavalls de potència que, al marge de facilitar que aquest model compti amb l'etiqueta ECO de la DGT, li permet poder tenir uns consums més moderats que els seus rivals amb motors de combustió. L'únic punt en el qual potser queda curt és en la seva tracció davantera i no a les quatre rodes, però el 'compensa' amb la transmissió automàtica.

 

Quant a l'equipament, allà sí que Lexus no s'ha guardat res al calaix , i ha dotat aquest Lexus amb un equipament de sèrie molt ben dotat. I és que tots els NX compte amb, entre altres coses, llantes d'aliatge, fars LED, lector de senyals, sistema de so amb pantalla de 9,8 polzades, pren l'USB, sensor de pluges, càmera posterior, retrovisors autoretràctils, climatitzador bizona, alarma i control de creuer adaptatiu.

Un 'pla b' perfecte als totpoderosos SUV alemanys que, per relació qualitat/preu, és fins i tot millor. Per això cada vegada són més els que ho veuen amb bons ulls.