Malgrat que falten encara uns mesos perquè el nou Kia Niro arribi als concessionaris de la marca coreana, ja es coneixen tots els detalls d'aquesta nova generació. Una nova generació en la qual la marca coreana ha fet un important i evident pas endavant.
I és que, com ha passat també amb el Sportage, Kia ha continuat apostant per mantenir aquesta excel·lent relació entre la qualitat i el preu del seu Niro però, al seu torn, dotant-lo d'una imatge molt mes atractiva.
L'anterior generació del Niro ha estat tot un èxit de vendes, sobretot entre aquells conductors que han volgut fer el pas cap a l'electrificació, ja sigui amb motors híbrids, híbrids endollables o cent per cent elèctrics. Aquesta serà també la millor arma d'aquest nou Niro.
De fet, així ho apunten des de la marca: "Kia ha replantejat el Niro per oferir a les persones un camí més obert cap a la mobilitat neta. La gamma de sistemes de propulsió ecològics animarà fins i tot els clients més indecisos a canviar cap a mitjans de desplaçament més sostenibles", ha assegurat Jason Jeong, president de Kia Europa.
El Kia Niro ha evolucionat molt, però continua tenint en el preu la seva millor arma
Un Niro que ha canviat molt, especialment a nivell estètic, adoptant el nou llenguatge de disseny de la marca coreana tant per fora com per dins, sent un model que ha deixat enrere les formes més rodones de l'anterior versió per donar pas a un nou disseny més agressiu i atractiu.
Això sí, per molt que també hi hagi hagut en aquest cas un important pas endavant en matèria de tecnologia, amb un interior molt cuidat i evolucionat respecte a l'anterior, el preu continua sent la millor arma d'aquest model.
Un Niro que arriba en tres versions diferents. D'una banda, la versió HEV, amb preus de partida ja amb els descomptes aplicat que van des dels 24.200 euros als 31.197 euros depenent de l'acabat. Per un altre, la versió híbrida endollable o PHEV, una de les que més expectatives ha generat a la marca, amb preus des dels 26.400 euros als 33.476 euros.
Segur que són molts els que, veient els beneficis d'aquest tipus de mecàniques i que la diferència de preu entre les versions HEV i PHEV és de tot just 2.000 euros, aniràn a per la segona.
Però ull perquè la versió cent per cent elèctrica, que arriba amb tan sols dos acabats, el Concept per 27.200 euros i el Drive per 33.257 euros, pot presumir de ser un dels millors elèctrics quant a relació qualitat/preu del mercat.
Un Niro amb el qual la marca ha encertat de ple tenint en compte que, malgrat que és un model que ha fet un pas endavant bestial en tots els sentits, continua tenint en el preu la seva millor arma al mercat espanyol.