Ford sap molt bé que té en el seu Mustang una de les seves millors armes. Entre altres coses perquè és un model que pot presumir de ser l'esportiu més venut a nivell mundial.
Ens referim al Ford Mustang a seques, al muscle car que representa l'essència d'aquests icònics esportius americans on la comoditat i l'habitabilitat són aspectes secundaris i on és el motor i la potència el que realment ajuda que les seves vendes augmentin.
En aquest sentit, per molt que Ford hagi aprofitat el cognom Mustang per llançar al mercat el seu primer crossover esportiu amb un motor cent per cent elèctric, el polèmic Ford Mustang Mach-E, un model que ha generat moltes crítiques entre els puristes i els amants dels Mustang que desprenen molta olor de gasolina, a la marca americana no tenen cap intenció (de moment) de deixar d'apostar pel Mustang de combustió.
La nova generació del Ford Mustang arribarà amb importants canvis al seu interior
Entre altres coses perquè, per molt que les vendes del seu Mustang Mach-E no siguin precisament dolentes sent com és un elèctric cigar, és la versió de combustió la que realment els està donant moltes alegries als americans.
Per això ja estan treballant en una nova generació. Una nova generació que es presentarà oficialment el 2023 i que arribarà al mercat el 2024. Com ha passat sempre amb aquest model, en Ford tenen molt clar que un dels aspectes que fan d'ell un model molt top és el seu disseny, per això, si bé segur que hi haurà una evolució en ell, els canvis a l'exterior no seran tampoc gaire significatius.
Al final, el que triomfa en aquest model és una enorme part davantera que amaga el famós V8 de Ford i una part posterior més moderada. Cigar muscle car. Això sí, on Ford, com apunten des de l'entorn de la marca, sí que està disposat a fer grans canvis és a l'interior, on la tecnologia es farà molt més present.
Compten des de l'entorn de la marca americana que la idea no és cap altra que, mantenint l'esperit esportiu del model, adaptar-lo a altres d'esportius de primer nivell, optant així per una doble pantalla i amb tota mena d'informació i ajuts quant a la conducció. Un cotxe molt més digital i connectat al seu interior mantenint aquest aspecte exterior tan característic.
Falta encara molt perquè Ford el presenti oficialment, per la qual cosa no queda més remei que esperar. El que sí que és evident és que, més enllà de mantenir la seva aposta per un disseny 'clàssic' i pels motors amb molts cavalls i molt sorollosos, Ford donarà un important (i necessari) pas endavant quant a la tecnologia a l'interior d'un Mustang que apunta a continuar sent el rei dels esportius a nivell mundial.